موضوعات داغ

به روز رسانی MG3 برای سال 2018؛ محصولی با شانس حضور در بازار ایران

عکس مطلب اول
شرکت MG مدل کوچک MG3 را برای سال 2018 در بازار انگلیس به روز رسانی کرده است و تغییرات فراوانی در طراحی ظاهری آن ایجاد کرده است. این خودرو با گارانتی 7 ساله یا 128 هزار کیلومتر ارائه می شود.
نمای جلوی این خودرو از بیشترین اصلاحات برخوردار شده است که عبارتند از یک جلوپنجره جدید با طرح الهام گرفته از کراس اوور ZS، چراغ های جلو با طراحی جدید و سپر جدید با ورودی های هوای خشن تر و لبه های تیز و برجسته.
علاوه بر این، MG3 از سپر عقب با طراحی جدید، رینگ های آلیاژی 16 اینچی، آینه های جانبی با ترکیب رنگ متضاد، تعدادی ترکیب رنگ مختلف برای بدنه و سقف و 6 رنگ جدید برای بدنه برخوردار شده است.
به روز رسانی های انجام شده برای MG3 در کابین آن نیز ادامه دارد. اکنون مدل های Excite و Exclusive به صورت استاندارد مجهز به سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی هستند. این سیستم در کراس اوور ZS نیز وجود دارد ولی به دلایلی خبری از سیستم ناوبری نیست. خوشبختانه MG3 به صورت استاندارد از اپلیکیشن اپل کار پلی برخوردار است ولی از اندروید اتو بی بهره است. غربیلک فرمان چند منظوره مانند مدل ZS آخرین به روز رسانی انجام شده در کابین MG3 است.
از نظر فنی، MG3 تا حد زیادی مشابه مدل قبل از فیس لیفت است. تنها پیشرانه ای که برای MG3 موجود است موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر بنزینی تنفس طبیعی است که 105 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. قدرت این موتور از طریق گیربکس 5 دنده دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. طبق ارقام اعلامی رسمی، شتاب 0 تا 60 مایل این خودرو 10.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن 173 کیلومتر در ساعت است.
قیمت مدل پایه Explore در بازار انگلیس 9495 پوند است. مشتریان می توانند با پرداخت مبلغ 11.395 پوند مدل Excite را انتخاب کنند که مجهز به رینگ های آلیاژی 16 اینچی، اسپویلر عقب، رکاب های جانبی ارتقا یافته، سیستم سرگرمی و برخی امکانات دیگر است. گران ترین مدل MG3 مدل Exclusive است که قیمت آن از 12.795 پوند شروع می شود.

MG3

MG3


MG

MG


جالب است بدانید که تا چند ماه پیش ام جی در ایران حضوری فعال داشت و حتی برنامه احداث خط تولید این کمپانی در ایران نیز به شدت پیگیری میشد. اما در پی تحریم ها نحوه فعالیت MG در ایران چندان روشن نیست، هرچند می توان احتمال داد که در صورت ادامه فعالیت، عرضه MG3 به جدیت در بازار ایران دنبال خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/21
طراحیش چشم نواز
1397/6/21
انس حضورش مهم نیس شانس خریدش مهمه که صفره