موضوعات داغ

جدیدترین قیمت خودرو های تولید داخل در بازار تهران و کرج+ جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر این روزها پیگیر بازار خودرو باشید به خوبی می دانید که روند افزایش قیمت خودرو ها همچنان ادامه دارد. در ابتدایی ترین روز هفته جاری همچنان شاهد افزایش قیمت خودرو ها هستیم. به عنوان نمونه قیمت خودرویی مثل پراید 111 سفید رنگ نسبت به 10 روز گذشته در حدود 1 میلیون تومان افزایش داشته است. جالب است بدانید در حالی 111 در حاشیه بازار با قیمت 38 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد که این خودرو در کارخانه با قیمت حدودا 22 میلیون و 500 هزار تومان به مشتری تحویل داده می شود. البته گفته می شود که این اختلاف قیمت حبابی بوده و با این اوصاف انتظار می رود که شکسته شود.
به تازگی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو در مصاحبه با خبرگزاری ها ضمن تایید حبابی بودن اختلاف قیمت کارخانه و حاشیه بازار خودروها به مردم توصیه کرد که در خرید خودرو دقت کرده و به این موضوع آگاه باشند که فاصله قیمت چند میلیون تومانی یک محصول در کارخانه و بازار حکایت از حبابی بودن قیمت آن دارد.
سعید مؤتمنی همچنین طرح های پیش فروش اخیر سایپا و ایران خودرو را تقریبا بی تاثیر دانسته و عنوان کرده است که کلید اثرگذاری طرح های پیش فروش مذکور در تحویل کوتاه مدت خودروهای پیش فروش شده بود که متاسفانه هر دو خودروساز بزرگ کشور در این طرح ها خودروهای تولیدی خود را حداقل تا یک سال آینده به خریداران تحویل خواهد داد و با این اوصاف طبیعی که بازار تاثیر مثبت چندانی از طرح های فوق نپذیرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نیم نگاهی داشته باشیم بر قیمت خودرو های داخلی و افزایش قیمت آن ها در طی 10 روز گذشته:
قیمت خودرو

قیمت خودرو

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/26
واقعا کسی هست به پراید هاپبک 38 ملیون بده لطفا اینقدر جو سازی نکنید ولا من خودم 4هفته میشه صفر ش رو گذاشتم کسی نمی خره