موضوعات داغ

تست درایو چری آریزو 6 در نقاط مختلف آب و هوایی کشور آغاز شد

عکس مطلب اول
این روزها خبرها حکایت از ورود سدان زیبا و لوکس چری آریزو 6 دارند که وارد بازار کشور خواهد شد، این سدان اخیرا به بازار کشور چین نیز معرفی شده که توجه بسیاری از کارشناسان را با توجه به ویژگی های بارز خود جلب کرده است.
در راستای ورود این محصول به بازار کشور ، واحد مهندسی و تحقیق توسعه شرکت مدیران خودرو که متشکل از مهندسان مجرب ایرانی و چینی میباشد، تست این خودرو را در شرایط مختلف آب و هوایی کشور به مانند سایر محصولات چری آغاز نموده است.
نخستین مقصد شهر اهواز استان جنوبی و گرمسیر کشور انتخاب گردید تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی این فرزند جوان اما توانمند چری مورد آزمایش قرار گیرد.
شروع گرم برای آریزو6 در اهواز

شروع گرم برای آریزو6 در اهواز

برای تست محصولات جدید عموما محصول جدید در شرایط مختلف آب و هوایی سنجیده میشود تا عملکرد موتور و گیربکس خودرو سنجیده شود.
چری آریزو 6 با بهره از موتور معروف توربو شارژ دار که آزمایش خود را به خوبی روی تیگو7 پس داده همراه با گیربکس نسل جدید 9 سرعته CVT عرضه میشود که طبق تستهای انجام شده میتواند در مدت 9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.
شرکت مدیران خودرو برای این سدان لوکس خود همانند خودروی تیگو7 حساسیت ویژه ایی داشته و کلیه تستها را برای تطابق پذیری محصول با شرایط آب و هوایی رو جغرافیایی کشور انجام میدهد تا در نهایت محصولی مطلوب و با کارایی بالا به دست مشتری ایرانی برسد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/28
حتما آریزو6 رو یک قیمت بالایی میذارین که مشتریها از خریدش منصرف میشن. چون با اون پول قطعا میتونن انتخابهای بهتری داشته باشن.
دقیقا حکایت آریزو5 که الان109میلیون پیش پرداخت میگیرین و اینطور که معلومه قیمت جدیدش رو حول وحوش 130تا140خواهیدگفت که واقعا با این قیمتها نمیرزه و بااین پول انتخابهای بهتری هست.مثل هایما s5.

حدنهایی قیمت آریزو5 در این بازار و باتوجه به قیمت سایرخودروهای همرده، حداکثر 110تا115میلیون ارزش داره و البته در اینزمان ملت میخرن فقط برای حفظ سرمایشون. و اگر ثباتی در بازار ایجاد بشه که قطعا بزودی شاهدش خواهیم بود اونوقت مدیریت مدیران خودرو بدلیل عدم وجود مشتری برای خودرو فوق قطعا اقدام به کاهش شدید قیمت خواهدگرفت که این خود قبول شکست براشون خواهدبود
1397/6/30
الان موقعی نیست که بگیم این ماشین چقدرمی ارزه یاچقدرنمی ارزه هیچ دفاعی هم ازمحصولات چینی ندارم ولی همینقدرمیدونم که درمقابل خودروهایی که به اسم خودرو ، خودروسازهای ما که فقط باید فرقون بسازن نه خودرو خیلی سرتره شما کاپوت جلوش رابلند کنید کاپوت سمند راهم که ورقش سنگین ترازماشینهای دیگس بلند کنید خواهید دید فرق خودرو باخودرو چیه بله خواهیدگفت مثلا ازکره ای ها کپی کردن اونها همینکه تونستن این خودروملی را ظرف مدت ۱۵ سال که ازکل خودروسازیشون میگذره تولید کنن به اسم خودرو ملی درمقابل ما که هرتیکه تولیداتمون مال یک کشور دیگس و۶۰ سال حدودا از صنعت خودرومون میگذره عالی عمل کردن مثلا پرشیا اتومات ما ۱۰۵ میلیون می ارزه که آریزو فایو الان شده ۱۶۵ میلیون نه هیچ کدام این قیمت ها نباید باشن ولی سورنتو هم الان شده ۷۰۰ میلیون ماشینی که ۲۵۰ تومن قیمتش هست پس لطفا ارزش کاردیگران را خراب نکنیم چرا چون خودمون بلد نیستیم نمیتونیم بگیم دیگران هم بدرد نمیخورن شما پشت آریزو فایو توربو بشین با دنای توربو خودمون مقایسه کن میبینی چی میگم اونوقت چینی ها مثل جامعه جهانی برای گارانتی هاشون ارزش قائل هستن من خودم ۳۱۵ ام وی ام دارم بخاطر گارانتیش که نمایندگی خیلی خوب کارمیکنه و۳ سال هست سوارم عیب نکرده فقط سرویس هاش راانجام دادم حاضرنیستم بادنا پلاس توربو صفر عوض کنم چون ایران خودرو گارانتی خودش را مسخره میکنه و۱۰۰ تاعیب میگذاره روش که مقصر شماهستی نمیتونی از گارانتی استفاده کنی سالها داشتم ازاین فرقونهای ایران درشکه را چقدر زجرکشیدم هرروز خراب میشد ولی چینی بهترازایرانیه حالا نظر شما محترم
1397/6/28
اینقدر بدبخت شدیم که ماشین چینی هم نمیتونیم بخریم. من اصلا نمیتونم تصور کنم یه روز 200 میلیون بابت یه ماشین اونم چینی پول بدم. نمیدونم چه گناهی کردم که تو ایران متولد شدم، از روزی که خودم و شناختم فقط سگ دو زدم آخرشم هیچ
1397/6/28
ببینید علت پیشرفت را چین اگر کاری راهم بلد نباشد حداقل کپی کرده تا موفق باشد وقطعا نسبت به کره ای ها راه ۳ ساله را ۱ ساله طی کرده اند تا اینگونه به موفقیت رسیده اند آیا فرقون ساز های ماهم چنین آزمایش ها وتست هایی را از تولیدات خود میگیرند خیر آنها هزینه نمیکنند وفقط به فکر سود بیشترهستند علت هم همین است که راه یک ساله را۲۰ ساله میروند وبازهم ناموفق هستند گمان نمیکنم اصولا اعتقادی به اینگونه آزمایشات داشته باشند چون برای این آزمایش وتست حداقل ۵ الی ۶ خودرو لازم است دست دوم گردد چه کاری است آنها را دست دوم کنند حداقل اون ۶ دستگاه رامیانگین ۳۰۰ میلیون میفروشند بلکه قسمتی از ۲۰۰۰ میلیارد تومان ضرر سال گذشته سایپا جبران گردد