موضوعات داغ

احتکار 15 میلیاردی؛ انبار بزرگ قطعات یدکی خودرو کشف شد

عکس مطلب اول
سردار عبدالرضا ناظری رئیس پلیس شرق تهران اعلام کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گزارشی مبنی بر قاچاق و احتکار در یکی از انبارهای شهرستان پیشوا استان تهران به دست پلیس آگاهی رسید که به سرعت در دستور کار قرار گرفت. پس از صحت از گزارش با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این سوله ۹۰ هزار قطعه لوازم یدکی خودرو کشف شد. ارزش کالاهای کشف شده بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال بوده و با توجه به خارجی بودن کالا و عدم ارائه مدارک گمرکی کلیه کالاها قاچاق محسوب شده و توقیف شدند.
وی در پایان بیان داشت: امنیت اقتصادی نقش بسیار مهمی در آرامش و امنیت جامعه دارد و با هر کسی که خللی در آن ایجاد کند قطعا برخورد می کنیم. همچنین در رابطه با کالاهای کشف شده یک نفر به مراجع قضایی معرفی و اقلام قاچاق نیز به تعزیرات حکومتی شهرستان پیشوا تحویل داده شد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/29
انشا ا... یه روزی آقامیاد این پدر سوخته های احتکار کننده رو که مثل زالو خون هم وطناشنو میمکنداز دم تیغش میگذرونه.
1397/6/29
مشکل تو و امثال تو همینه که منتظری یکی دیگه بیاد حل کنه همه چیزا رو. چون خودت ناتوانی و بدبخت
میتونی خودت برو جلوشونو بگیر
1397/6/29
آره دیگه همیشه منتظرین یکی دیگه بیاد همه چیزو براتون درست کنه...
اینقدر منتظر اون روز نشستید که همه چیزتونو دارن میدزدند...
بشینید...
بشینید که خوب نشستید
1397/6/29
ما کردها یه ضرب المثل داریم که میگه میدان خالیه خر کری بدو.
1397/6/29
عده ای چگونه به هموطنان خود خیانت میکنند ودراین آشفته بازار ازآب گل آلود ماهی میگیرند البته این کالا ها که کلا قاچاق بوده وای متاسفانه گالاهایی که ازمبادی گمرکی قبلا بطورقانونی به کشور وارد شده اند نیز اکثرا احتکار وباقیمتهایی ناعادلانه بفروش میرسد الان طوری شده که کالاهایی که دارای برچسب قیمتی هم هستند مشاهده میشود که اکثرا به دوبرابر یا بیشتراز قیمت برچسب بفروش میرسانند براستی ماچطور ملتی هستیم بجای اینکه درلین زمان که همه مردم ازگرانی اجناس کلافه شده اند دنبال سودجویی شخصی خود هستیم وحاضر نیستیم فداکاری کرده وکمی هم به فکر هموطنانی باشیم که واقعا برای قوت زندگی خود دچار کمبود بعلت گرانی هستند البته تجربه نشان داده است که این پولهای بادآورده راباد خواهد برد اگر جنسی رادوبرابرقیمت بفروشیم جنسی دیگرا را که خود مجبوریم از دیگری بخریم با۳ برابرقیمت بخریم یااینکه اگر هرکسی پولی ناحق گیرش بیاید از یکجایی که فکرش رانمیکند چند برابرتاوان میدهد مثلا باماشین خود بصورت معمولی درحال حرکت هست یکدفعه میبیند که لاستیکی که زیر ماشینش انداخته بدون دلیل میترکد پس مراقب رفتار خود باشیم تاخدای ناکرده نخواهیم تاوان پس دهیم
1397/6/29
جالبه انبارا رو پیدا میکنن جنساش تو جیب کی میره بعد از پیداشدنش الله اعلم
1397/6/30
*با توجه به خارجی بودن کالا و عدم ارائه مدارک گمرکی کلیه کالاها قاچاق محسوب شده و توقیف شدند*
کالاها خارجی بوده، یعنی از مرز رد شده اومده اینور اونم تا کجا پیشوا ! دم تهران ! بعد هیچکس نفهمیده !!! 90 هزار قطعه خودرو بوده ! به نظر شما 90 هزار قطعه خودرو تو چند تا تریلی جا میشه که از مرز رد بشن بعد بدون اینکه هیچ احد الناسی از این راننده های گرامی تقاضای بارنامه و مدارک گمرکی بکنه خیلی شیک میاد میره توی یک سوله نزدیک تهران !!!!!!!! حتی اگه حساب کنیم این کالاها همزمان و یکجا وارد نشده و خورده خورده و جدا جدا اومده، باز هم تا نزدیکی های تهران چندین پاسگاه پلیس انتظامی و راهنمایی وجود داره ، اصلا چطور امکان داره هیچکس نفهمیده باشه این کالاها داره قاچاقی وارد میشه !!!!!؟؟؟؟؟ جناب سردار باید این حرفی که خودش زده یک بار دیگه با دقت دوباره براش باز پخش کنند ! اصلا امکان نداره بدون هماهنگی و خشکه حساب کردن بشه این همه جنس رو یک جا جاسازی کرد !!!!!!!!