موضوعات داغ

معرفی دو مدل لوکس جدید از میتسوبیشی اوتلندر PHEV برای سال 2019

عکس مطلب اول
میتسوبیشی با معرفی دو مدل لوکس جدید به نام های 5h و 5hs برای اوتلندر PHEV، خریداران را به خرید این خودرو تشویق می کند.
قیمت این دو مدل اوتلندر PHEV که مخصوص بازار انگلستان هستند به ترتیب از 41 هزار و 43.100 پوند شروع می شود که شامل 2500 پوند مشوق خرید خودروهای پلاگین هایبرید است. این دو مدل بر اساس مدل های 4h و 4hs که اخیرا رونمایی شدند تولید می شوند و از اصلاحات مشابه در دیگر مدل های 2019 اوتلندر برخوردار می شوند.
امکانات استاندارد این مدل ها شامل تودوزی جدید چرم لایه دار ناپا به رنگ های خاکستری تیره، قرمز شرابی و کرم همراه با کفپوش هایی با رنگ هماهنگ، سیستم صوتی آلپاین، صندلی های عقب گرمکن دار، نورپردازی LED داخل کابین و یک آرم با نوشته اوتلندر روی کاپوت است.
مدل های 5h و 5hs علاوه بر امکانات فوق از امکانات مشابه با مدل های 4h و 4hs نیز برخوردار هستند که شامل چراغ های جلوی LED، چراغ های روشنایی روز، چراغ های مه شکن جلو، شیشه جلو مجهز به سیستم گرمکن، دوربین دید 360 درجه، صندلی های جلو و غربیلک فرمان گرمکن دار و سیستم ورود بدون کلید است. در صندوق برقی، کروز کنترل تطبیقی، سیستم اخطار خروج از لاین و سیستم پیشگیری از تصادف از جلو بدون پرداخت مبلغ اضافی در این مدل ها ارائه می شوند.
مدل های 5h و 5hs از همان پیشرانه پلاگین هایبرید دیگر مدل های خانواده اوتلندر PHEV نیرو می گیرند. موتور 2.4 لیتری بنزینی جدید 135 اسب بخار قدرت تولید می کند که همراه با یک موتور الکتریکی با قدرت 82 اسب بخار در محور جلو و یک موتور الکتریکی دیگر با قدرت 95 اسب بخار در محور عقب این SUV را به حرکت در می آورند. نیروی مورد نیاز موتورهای الکتریکی از یک مجموعه باتری با ظرفیت 13.8 کیلووات ساعت تامین می شود.
بر اساس چرخه آزمایش آلایندگی WLTP میانگین مصرف سوخت این خودرو 2 لیتر در 100 کیلومتر، تولید دی اکسید کربن آن 46 گرم در هر کیلومتر و برد حرکتی آن در حالت تمام الکتریکی 45 کیلومتر است.
میتسوبیشی اوتلندر PHEV 5h و 5hs مدل 2019 هم اکنون در بازار انگلیس به فروش می رسند.

مدل جدید میتسوبیشی اوتلندر PHEV

مدل جدید میتسوبیشی اوتلندر PHEV


کابین مدل جدید میتسوبیشی اوتلندر PHEV

کابین مدل جدید میتسوبیشی اوتلندر PHEV

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد