موضوعات داغ

مرگ اردک زشت؛ سرنوشت ب ام و سری 3 گرن توریسمو سرانجام مشخص شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و از مدل جدید سری 3 در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کرد و اعلام شده که نسل جدید این خودرو در مدل گرن توریسمو به تولید نخواهد رسید. یکی از دلایلی که بی ام و را از تولید مدل گرن توریسمو منصرف کرده اند تولید مدل های جدید X1 و X3 است که فروش بالایی دارند و می توانند فروش سری 3 جی تی را تحت تاثیر قرار دهند، ضمن اینکه نسل جدید این خودروهای کراس اوور راندمان بالا و مصرف سوخت پایینی دارند و رانندگی با آنها نیز لذت بخش است.
به گفته ی مدیر توسعه بی ام و اینکه ما مدل های بیشتری از سری 3 را تولید کنیم به این معنا نیست که فروش این خودرو افزایش پیدا می کند.

اما سری 3 جدید آنقدر طراحی پویا و مناسبی دارد که به نظر می رسد اگر مدل گرن توریسمو از این خودرو تولید شود می تواند در مقایسه با نسل اول این خودرو زیباتر باشد. به همین منظور یکی از طراحان طرفدار بی ام و به نام آکسینوف نیکیتا یک مدل کامپیوتری از مدل گرن توریسمو سری 3 اتاق G20 را طراحی کرده است که در تصویر می بینید.
در این طرح فرضی، خط شانه خودرو بالاتر کشیده شده است و همچنان شاهد استفاده از چراغ های LED با شکل L در عقب هستیم. این مدل را از نظر تناسب و فرم کلی می توان در حد سری 4 گرن کوپه ارزیابی کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/8
به نظرمبدترین ب ام و از نظر طراحی هست واقعا از ب ام و بعید بود از لکسس کپی کنه! آخه این چیه پایین درها دقیقا کپی لکسس is کپی کنه!
1397/8/9
جالبه معنی زشت اگر اینه پس کل خودروهای داخلی رو باید ریخت تو دریا