موضوعات داغ

چطور از سایت دیوار درآمدزایی کنیم؟

عکس مطلب اول
بسیاری از مردم در زمینه خرید و فروش اتوموبیل، یک کسب و کار خانگی ایجاد کرده‌اند. برای شروع این شغل نیاز به سطح بالایی از دانش مکانیکی یا هزینه هنگفتی نیست، هر چند وجود این دو به صورت طبیعی شانس را برای کسب سود بیشتر، بالاتر می‌برد. با این حال چنانچه به اندازه کافی به وسایل نقلیه علاقمند هستید، می‌توانید درک کنید چه فعل و انفعالاتی در یک خودرو رخ می‌دهد. از سوی دیگر کتاب‌ها و مقاله‌های زیادی وجود دارد که به افزایش سواد شما در دنیای خودروها کمک کند. خرید و فروش خودروهای صفر و دست دوم در واقع کار سختی نیست، می‌توانید ازطریق مراجعه نمایشگاه‌های محلی خودرو، روزنامه‌ همشهری یا سایت‌های خرید و فروش آنلاین مانند دیوار شغل جدید خود را آغاز کنید. البته به نظر می‌رسد امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، بهترین راه همان رجوع به سایت دیوار باشد. از آنجایی که این وبسایت مرجع خرید و فروش دست دوم است، بسیاری از آگهی‌های خرید و فروش خودروهای صفر و دست دوم که در فروشگاه‌های محلی و روزنامه‌ها موجود است، در این سایت هم به چشم می‌خورد.
یکی از بلاگر‌هایی که به تازگی کسب و کار آنلاینی در زمینه ماشین ایجاد کرده است، می‌گوید:« من کارم را از خودروهای تقریبا "کثیف" آغاز کردم. همه از ماشین‌های کثیف اجتناب می‌کنند چون فکر می‌کنند قدیمی و از کار افتاده است. اما بسیاری از آن‌ها متعلق به افراد سالخورده یا شلخته‌ای است که یا نمی‌توانند خودرو را تمیز کنند یا حوصله این کار را ندارند. من ابتدا یک ون بسیار کثیف خریدم، آن را به پارکینگ خانه بردم و آن را کاملا تمیز و لاستیک‌هایش را هم تعویض کردم. در نهایت توانستم به قیمتی سه برابر بالاتر از آنچه که خریده بودم، آن را بفروشم!»

پیش از خرید و فروش خودرو چه باید کرد؟
اول از همه رنگ روغن را بررسی کنید، اگر شفاف بود تردیدی در سالم بودن آن نکنید، اما اگر کمی تیره بود یا احساس کردید کمی آب در آن است، دست نگه دارید. حالا ماشین را یک بار روشن و خاموش کنید و هنگام خاموش شدن، به صدای موتور گوش دهید. هیچ صدای غیرطبیعی و بلندی نباید به گوشتان بخورد. در قدم بعدی، به زنگ زدگی قطعات توجه کنید و اگر قطعه‌ای نیاز به تعویض داشت، به همان اندازه از فروشنده تحفیف بخواهید. چنانچه تصمیمتان به خرید قطعی شد، هر چه سریع‌تر پای میز مذاکره بنشینید و کارهای سند را زودتر انجام دهید. یادتان باشد شما یک دلال نیستید که واسطه خرید و فروش میان مشتری دیگر و فروشنده باشید. بلکه در شغل خرید و فروش خودروهای صفر و دست دوم ابتدا یک مشتری و سپس یک فروشنده هستید.

از کجا آغاز کنیم؟
شروع هر شغل آزادی ریسک‌ دارد و به همین جهت توصیه می‌کنیم از خودروهای ارزان‌قیمتی شروع کنید که کمتر تحت تاثیر نوسانات بازار قرار می‌گیرند. اول از همه به سایت دیوار می‌روید و اتوموبیل مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس مواردی را که پیش‌تر ذکر شد، مدنظر قرار دهید. البته در این سایت و در قسمت خرید و فروش خودروهای صفر و دست دوم، حواله خودرو هم آگهی می‌شود. در صورت خرید حواله باید تا زمان تحویل اتوموبیل صبر کنید. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/23
با سلام

ممنون بابت پستی که گذاشتید اما خرید و فروش خودرو یکی از سخت ترین کاراست که نیاز به تجربه کافی خیلی خیلی بیشتر از مواردی که شما ذکر کردین رو داراست از جمله سند و پلاک و رنگ و متعلقات خودرو و فنی و بیمه و موارد ریزه کاری دیگه که البته کسایی که در حال حاضر مشغول این حرفه هستند از صفر شروع کردن و از لحظه تولد دلال نبودن و خرید فروش نمیکردن .به نظر بنده این کار علاوه بر این که لازمه اطلاعات کافی داشته باشه کسی که قصد داره فعالیت کنه نیاز به ریسک هم داره و کسایی که اطلاعات و ریسک پذیری ندارن قطعا تو این حرفه شکست میخورن و چیزی عایدشون نمیشه.
1399/3/15
جالب بود...البته دیوار اونقدر پتانسیل داره که میشه با روشای دیگه ای هم ازش درآمد خوبی داشت
من یه مقاله توی سایت ویرگول در مورد کسب درآمد از سایت دیوار خونده بودم که روش عجیب و به شدت پردرآمدی معرفی کرده بود.