موضوعات داغ

درگ تمام آمریکایی، دوج چاجر SRT در مقابل موستانگ شلبی GT350 + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ماسل کارها یا خودروهای عضلانی آمریکایی، طرفداران زیادی در سراسر جهان، از جمله در کشور خودمان دارند که این طرفداران همانند تیم های فوتبال، بر روی خودروی محبوب خود تعصب زیادی دارند. شرکت های آمریکایی نیز در رقابت بر سر تصاحب بازار این خودروهای محبوب با یکدیگر رقابت فشرده ای دارند. با وجود آن که این خودروها از مشابه های اروپایی خود بسیار ارزان تر هستند، بسیاری از افراد قادر به تهیه مدل های خاص نظیر دوج چلنجر دیمن نیستند و به ترکیبات کمی پیشرفته تر نسخه های عادی، نظیر فورد موستانگ شلبی یا دوج چارجر SRT راضی می شوند. خرید خودرویی که کمی از نمونه استاندارد قوی تر است، این احساس را به مالک می دهد که می تواند در کری خوانی با طرفداران خودروی رقیب، دست بالا را داشته باشد و در درگ ها او را به چالش بکشد.
بد نیست بدانید که فورد در حال برنامه ریزی برای عرضه یک مدل فوق العاده قوی و افراطی از موستانگ است که موستانگ GT500 نامیده می شود و مجهز به یک پیشرانه V8 با قدرت 700 اسب بخار است که برای رقابت با دوج چلنجر SRT Hellcat Redeye به بازار عرضه می شود. برخی شنیده ها حاکی از استفاده فورد از گیربکس مدل GT بر روی موستانگ GT500 هستند.
این ویدیو توسط مالک فورد موستانگ شلبی به اشتراک گذاشته شده و مالک عنوان می کند که تغییرات شخصی اضافه ای را در خودروی خویش اعمال نموده، از جمله افزودن اگزوزهای cat-back و لاستیک های Nitto NT05 که ویژه مسابقه هستند. این دو مورد و تغییرات دیگری در که تجهیزات جانبی پیشرانه اعمال شده اند، موجب شده تا قدرت خودرو کمی فراتر از 526 اسب بخار برود و در رقابت با خودروهای مشابه شانس پیروزی بیشتری داشته باشد.
در سوی دیگر، دوج چارجر SRT رقیب ضعیفی نیست و مجهز به یک پیشرانه V8 با قدرت 484 اسب بخار و جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته است. با وجود آن که دوج در این مسابقه شروع بهتری دارد، تغییرات اعمال شده بر روی فورد موجب می شوند که فاصله این دو خودرو در اواسط مسابقه به شدت کاهش یابد. اگر مایل هستید بدانید که کدام یک از این دو خودرو برنده نهایی هستند، ویدیو را تا انتها مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد