موضوعات داغ

گردهمایی اپتیما سواران به میزبانی شهرخودرو انجام شد

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
ظهر امروز شهرخودرو میزبان گردهمایی گروه اپتیما سواران بود. در این برنامه که از ساعت 12 تا 15 برگزار شد، تعداد قابل توجهی خودرو کیا اپتیما که عموما از سومین نسل این خودرو به شمار می‌رفتند حضور داشتند. همچنین تعداد کمی خودرو کیا سراتو نیز در این مراسم حضور داشتند. البته باید به این نکته اشاره کرد که گردهمایی امروز تنها مختص گروه اپتیما سواران نبوده و برای حضور خودروهای لوکس، موتور سنگین سواران و خودروهای کلاسیک نیز فراخوان داده شده بود. اما با این حال تعداد خودروهای کلاسیک و لوکس چندان نبود و حضور اپتیما‌ سواران در این مراسم بیش از سایر حاضرین نمایان بود.
یکی از اپتیماهای حاضر در این گردهمایی دارای کیت بدنه خاص و سیستم تنظیم ارتفاع پنوماتیک بود که به دلیل تغییرات قابل توجهی که در ان به وجود امده بود توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود. همچنین یکی دیگر از خودروهای خاصی که در این گردهمایی حضور داشت، اپتیما JF مشکی رنگی بود که با کاور مشکی مات بدنه دیزاین شده بود. گفتنی است رینگ‌های اسپرت و لیپ زیر سپر جلویی که در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته بود، ظاهری خاص و منحصر به فرد را برای آن پدید آورده بود.
یکی دیگر از جاذبه‌های گردهمایی برگزار شده در شهرخودرو، حضور تعداد قابل توجهی موتور سنگین بود که به صورت هماهنگ و نمادین، وارد مجموعه شهر خودرو شدند و پس از برگزاری گردهمایی با کارناوالی جذاب این مجموعه را ترک کردند.
مجموعه شهرخودرو که سال‌ها در زمینه واردات خودرو و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان فعالیت می‌کند، حدودا یک سالی است که به عنوان نماینده فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصول کوپا T210 ریگان‌خودرو را برعهده دارد. بر همین اساس این مجموعه در نظر دارد تا با همکاری و حمایت از کلوپ‌های مختلف و برگزاری گردهمایی‌های این‌چنینی، نام خود را بر سر زبان‌ها جاری کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد