موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش اقساطی جک S5 کرمان موتور توسط لیزینگ مهرآسا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از اعلام قیمت جدید جک S3 در روزهای گذشته، اکنون کرمان موتور به عنوان نماینده و عرضه کننده محصولات جک به بازار ایران، قیمت جدید و شرایط فروش اقساطی جک S5 را اعلام نمود. در بخشنامه جدید، قیمت جک S5 برابر با 231 میلیون تومان اعلام شده که گران تر از نزدیک ترین رقیب، یعنی چری تیگو5 است. در بخشنامه های خرید اقساطی نیز، مشتریان می توانند از تسهیلات 50 تا 80 میلیون تومانی برخوردار شوند و میزان پیش پرداخت نیز از 151 تا 181 میلیون تومان متغیر خواهد بود. علاوه بر پیش پرداخت و چک های پرداخت اقساط، کرمان موتور از مشتریانی که قصد بهره مندی از شرایط خرید اقساطی را دارند نیز میخواهد تا چکی را برای ضمانت در وجه شرکت صادر کنند.
در روش اول به مشتری تسهیلاتی پنجاه میلیون تومانی اختصاص می یابد، مدت باز پرداخت اقساط 12 ماهه بوده و چک ها با فاصله هر سه ماه یکبار صادر می شوند. مبلغ پیش پرداخت مورد نیاز 181 میلیون تومان بوده و مبلغ هر قسط نیز 14 میلیون و دویست هزار تومان است که در قسط پایانی، اندکی کمتر است. مشتری برای بهره مندی از این شرایط نیاز به تحویل چک ضمانت 69 میلیون تومانی دارد .
در روش دوم به مشتری تسهیلاتی شصت میلیون تومانی اختصاص می یابد، مدت باز پرداخت اقساط و زمان صدور چک ها مشابه شرایط قبل است. مبلغ پیش پرداخت مورد نیاز 170 میلیون تومان بوده و مبلغ هر قسط نیز 17 میلیون تومان است که در قسط پایانی، اندکی بیشتر است. مشتری برای بهره مندی از این شرایط نیاز به تحویل چک ضمانت 82 میلیون تومانی دارد .
در روش سوم به مشتری تسهیلاتی هفتاد میلیون تومانی اختصاص می یابد، مدت باز پرداخت اقساط و زمان صدور چک ها مشابه شرایط نخست است. مبلغ پیش پرداخت مورد نیاز 161 میلیون تومان بوده و مبلغ هر قسط نیز 19 میلیون و نهصد هزار تومان است که در قسط پایانی، اندکی کمتر است. مشتری برای بهره مندی از این شرایط نیاز به تحویل چک ضمانت 96 میلیون تومانی دارد .
در روش چهارم به مشتری تسهیلاتی هشتاد میلیون تومانی اختصاص می یابد، مدت باز پرداخت اقساط و زمان صدور چک ها مشابه شرایط پیشین است. مبلغ پیش پرداخت مورد نیاز 151 میلیون تومان بوده و مبلغ هر قسط نیز 22 میلیون و هقتصد هزار تومان است که در قسط پایانی، اندکی کمتر است. مشتری برای بهره مندی از این شرایط نیاز به تحویل چک ضمانت 110 میلیون تومانی دارد .
جک S5 به عنوان یک کراس اوور سایز متوسط، سالهاست که در بازار کشورمان حضور دارد و به واسطه بهره مندی از موتور توربوشارژر و چهره جذاب، توانسته خریداران بسیاری را جذب خودش کند. عمده ترین رقبای این خودرو در بازار ایران را چری تیگو5 ، بی وای دی S6 و هایما S7 تشکیل می دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد