موضوعات داغ

نمایش نمونه واقعی "بامبلبی" در نمایشگاه لس آنجلس + تریلر فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
آخرین نسخه از سری فیلم های "ترانسفورمرز (تبدیل شوندگان)" بر روی شخصیت "زنبوری یا همان Bumblebee" متمرکز شده است و از ماه آینده به طور رسمی در سینماهای مختلف آمریکا و همچنین سینماهای بزرگ جهانی اکران خواهد شد. حال کمپانی فیلم سازی "پارامونت" در تلاش برای ترویج و تبلیغ این فیلم، از نمایشگاه بین المللی اتومبیل لس آنجلس استفاده کرده و شخصیت نمادین Bumblebee را در نمونه واقعی ساخته و در معرض دید عموم قرار داده است.

نمایش نمونه واقعی

نمایش نمونه واقعی "بامبلبی" در نمایشگاه لس آنجلس


اگر پیگیر دنیای سینما باشید، بدون شک خواهید دانست که شخصیت Bumblebee دیگر یک خودروی شورلت کامارو نیست و دلایل خوبی برای این موضوع وجود دارد. زیرا این فیلم در سال 1987 میلادی روایت می شود و به همین دلیل استودیو فیلم سازی پارامونت با احترام زیاد به خودروی شورلت کامارو، تصمیم گرفته است تا شخصیت جدید Bumblebee را براساس "فولکس واگن بیتل" شکل دهد که می توانید نشانه های آن را بر روی بدنه شخصیت Bumblebee شاهد باشید.
داستان فیلم از آنجا شروع می شود که دختر نوجوانی به نام "چارلی واتسون" در یک انبار ماشین های قراضه چشمش به یک خودروی فولکس واگن قدیمی می افتد و تصمیم به خرید و بازسازی آن می کند. اما پس از رانندگی با اتومبیل و رساندن آن به خانه متوجه می شود که این خودرو یک فولکس واگن معمولی نیست و دردسرها از همانجا آغاز می شود که پیشنهاد می کنیم برای فهمیدن ادامه داستان، خودتان فیلم را بعد از انتشار نسخه های بلوری تماشا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد