موضوعات داغ

در اینجا اختلاف قیمت بازار با نمایندگی محصولات ایران خودرو را ببینید + جدول

عکس مطلب اول
دنبال کردن قیمت روز و مقایسه آن با قیمت کارخانه، تبدیل به یک سوژه داغ برای کاربران ایرانی شده است، بویژه دلالان بازار خودرو و از همه مهم تر، کسانی که تا پیش از گرانی های اخیر صنعت خودروسازی به فکر خرید یک اتومبیل بوده اند، اما حالا در باتلاق افزایش قیمت ها گیر کرده و منتظر تکان خوردن بازار خودرو و کاهش احتمالی قیمت ها هستند که به نظر صبری بی فایده خواهد بود، مگر اینکه شرکت های خودروساز داخلی به طور منصفانه قیمت محصولات خود را افزایش دهند و سپس عرضه محصولات خود را به بازار شروع کنند تا قیمت خودروها به نرخ کارخانه برسد.
حال امروز پیرو موضوع بالا، لیستی از قیمت محصولات ایران خودرو برای روز یکشنبه 11 آذرماه 97 منتشر شده است که به خوبی تفاوت قیمت محصولات ایران خودرو در بازار نسبت به نمایندگی را نشان می دهد که برخی از آنان حتی اختلاف قیمت 2 برابر را تجربه کرده اند و برخی دیگر هم به دلیل تحریم های جدید توقف فروش شده اند که می توانید جزییات بیشتر آن را در تصویر زیر شاهد باشید.

اختلاف قیمت بازار با نمایندگی محصولات ایران خودرو

اختلاف قیمت بازار با نمایندگی محصولات ایران خودرو

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/15
مدتی پیش زنگ زدم یکی از نمایندگیها برای تیبا، بهم گفت همین الان اگه میخوای 38 تومن...
آقایون مسوول که دنبال دلال میگردین...
اگه فقط بگم خوب بگردین، میرسین به خود خودروسازها...
1397/9/15
نمایندگی ها دارن به قیمت روز ماشین های داخل نمایندگی رو میفروشن!
اگه سرچ کنید میبینید که حواله هم میفروشن به عنوان مثال حواله های چانگان رو نمایندگی های سایپا دارن دوبرابر قیمت میفروشن! بعد فروش حواله توسط مردم قانونی نیست؟؟؟؟