موضوعات داغ

جزییات کامل شرایط پیش فروش جک S3 با قیمت قطعی + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی کرمان موتور به مناسبت ولادت امام حسن عسگری از آغاز طرح فروش برای خودروی جک اس 3 با قیمت قطعی و شرایط ویژه خبر داده است.
کرمان موتور در این طرح کراس اوور جک اس 3 را با قیمت قطعی 161 میلیون تومان عرضه خواهد کرد. این طرح که در دو مدل پیش فروش تسهیلاتی و فروش اقساطی عرضه می شود به مدت محدود در جریان خواهد بود. برای خرید در قالب طرح پیش فروش تسهیلاتی 24 میلیون تومان از خریداران دریافت می شود ضمن اینکه در طرح فروش اقساطی پیش پرداخت 66 میلیون تومانی به عنوان پیش پرداخت اولیه در نظر گرفته شده است.
این شرکت در اصلاحیه ای جدید اعلام کرده است که با توجه به محدودیت های ایجاد شده در سقف خرید، جهت رفاه حال مشتریان گرامی كرمان موتور مبلغ نقد پیش پرداخت ثبت نام های اقساطی به کمتر از 500،000،000 ریال کاهش و ما به التفاوت آن به مبلغ چک شش روزه اضافه گردیده است.
طرح فروش جک اس 3

طرح فروش جک اس 3

جک S3 نیز یکی از این کراس اوورهاست که با تکیه بر برند جک که محبوب ایرانیان است و ارایه امکاناتی رضایت بخش در کنار قیمت مناسب، توانست از همان ابتدا توجه بخش بزرگی از بازار را نسبت به خود جلب نماید.
عمده ترین رقبای جک S3 در ایران را محصولاتی همچون چانگان CS35 ، لیفان X60 و لیفان X50، ام وی ام X22 و ام وی ام X33S تشکیل می دهند که هر کدام مزایا و معایبی خاص خود را دارند. یکی از مهم ترین برگ برنده های جک S3 در مقابل اکثر رقبا، امکانات ایمنی و رفاهی آن است. علاوه بر امکانات ایمنی مناسب نظیر شش کیسه هوا، سیستم پایداری الکتریکی، ترمز اضطراری و کنترل شروع حرکت در سربالایی که در بسیاری از رقبای هم قیمت، گران تر و ارزان تر دیده نمی شوند، خریدار آپشن هایی همچون سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور هفت اینچی با بلوتوث و نویگیشن، تودوزی چرمی، کروزکنترل، کامپیوتر، دی لایت و سانروف، آینه‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED، چراغ‌های اتوماتیک جلو، کامپیوتر سفر، قابلیت مات شدن آینه وسط به‌صورت دستی، یخ‌زدای شیشه عقب و رینگ‌های ۱۵ اینچی را دریافت خواهد نمود که حتی با وجود افزایش قیمتی که در خصوص جک S3 اعمال شده، این آپشن ها رضایت پس از خرید مشتری را به همراه خواهند داشت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/20
سلام این خودرو قفط دو کیسه هوا داره نه شش تا
1397/9/20
دروغ وترفند جدید برای جمع کردن پول افراد ضعیف به امید تسهیلات.من زمانی ثبت نام کردم که ۱۳۵م بود حالا ۱۵۰ م هست پولم یک ماهه دیگر بر می گردد. بامشکل مواجه شدم وعصبی. خدایا .