موضوعات داغ

نگاهی بر امکانات و مشخصات نیسان مورانو 2019

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان هفته های گذشته در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از مدل فیس لیفت 2019 مورانو رونمایی کرد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به این خودرو و مشخصات و تغییرات آن. در نمای ظاهری مورانو 2019 به سادگی می توان اسپرت تر شدن این خودرو را مشاهده کرد به طوری که چراغ‌های LED و جلوپنجره‌ی V شکل نیسان ظاهری اسپرت تر به خود گرفته اند. گرچه تغییرات نسبت به مدل 2018 خیلی گسترده نیستند اما به چراغ‌های مه شکن LED، رینگ های جدید 18 و 20 اینچی جدید و رنگ های جدید برای بیرون و داخل خودرو باید اشاره کرد.

نیسان مورانو 2019

نیسان مورانو 2019

در داخل کابین نیز تغییرات خیلی گسترده نیستند. مدل فول مورانو با نام پلاتینیوم از صندلی های چرمی با دوخت لوکس، تریم چوبی تیره رنگ و دوخت رنگی روی چرم صندلی ها، کنسول مرکزی و زیر آرنجی بره مند است. مدل های پایین تر مورانو مانند S، SV و SL به تریم داخلی چوبی با دو رنگ، سیستم رهیاب ماهواره ای نیسان کانکت با گرافیک نقشه سه بعدی و قابلیت نمایش ترافیک مجهز شده اند.

نیسان مورانو 2019

نیسان مورانو 2019

در بخش ایمنی نیز نیسان، مورانو 2019 را ارتقا داده و این خودرو را به سیستم هشدار درهای عقب، سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار خودروی پشت سر، چراغ های هوشمند و سیستم ترمز خودکار در دنده عقب مجهز کرده است.

نیسان مورانو 2019

نیسان مورانو 2019

قلب تپنده ی مورانو 2019 را همانند قبل یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر تشکیل می دهد که توانایی تولید 260 اسب بخار قدرت و 325 نیوتون متر گشتاور را دارد. مورانو همانند قبل به صورت استاندارد به گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم چهارچرخ محرک نیز مجهز است.
فروش نیسان مورانو 2019 از ماه آینده شروع می شود و هنوز قیمت آن اعلام نشده.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد