موضوعات داغ

نگاهی به نیسان ماکسیما 2019، چهره جدید خارجی و فضای داخلی زیباتر

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت ژاپنی نیسان، اخیرا نسخه جدید سدان فول سایز خود، نیسان ماکسیما را معرفی کرده و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس از آن رونمایی کرد. این خودرو که در بازه ای از زمان در خط تولید پارس خودرو حضور داشت، در بازار جهانی با سدان های فول سایز ژاپنی، کره ای و آمریکایی نظیر مزدا شش و کیا کادنزا رقابت می کند. نسخه 2019 این خودرو به طور کامل از نو ساخته نشده است، اما همگام با دیگر محصول یعنی نیسان آلتیما، بازبینی هایی در مورد فناوری های استفاده شده در آن صورت گرفته و ویژگی های جدیدی به این خودرو افزوده شده است.
تغییرات نیسان ماکسیما جدید از نمای جلو شروع می شوند، جایی که جلو پنجره به کلی تغییر یافته و چراغ های LED جدید، نمایی تازه به خودرو بخشیده اند. همانند سایر فیس لیفت ها، نمای جانبی تغییر چندانی نداشته و تفاوت ها به نمای جلو و عقب ختم می شوند. در نمای عقبی نیز یک اسپویلر جدید قرار دارد و نیسان برای تنوع بخشیدن به محصول خود، پنج طرح رینگ جدید را برای مشتریان در نظر گرفته است.

نیسان ماکسیما 2019

نیسان ماکسیما 2019

بالاترین تیپ، یعنی تیپ SR از بهترین طراحی کابین بهره مند است و شامل صندلی هایی با دوخت الماس و چرم جیر پرتقالی رنگ می شود و برخی دیگر از ویژگی های این تیپ، مشابه مدل GT-R Premium است، همانند فرمان دو تکه با رنگ های متفاوت و تریم برنزی. برای حفظ ایمنی سرنشینان خودرو، یک بسته ایمنی جدید به نام سپر 360 برای خودرو در نظر گرفته شده که شامل ویژگی هایی همچون رادار نقطه کور، هشدار برخورد از عقب، ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل انطباقی و سیستم شناسایی علایم راهنمایی و رانندگی می شود.
تغییرات عمده ای در بخش قوای فنی نیسان ماکسیما 2019 رخ نداده و همچنان شاهد موتور 3.5 لیتری شش سیلندر وی شکل با 300 اسب بخار قدرت و جعبه دنده اتوماتیک ضرایب پیوسته یا CVT در این خودرو هستیم. این خودرو از اواخر ماه جاری میلادی یعنی دسامبر قابل خرید خواهد بود. قیمت پایه نیسان ماکسیما در ایالات متحده از 26,468 دلار آغاز می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/2
پایه حقوق ایران اگر ۱۲۰۰ باشه یه کارگر باید ۳۰ ماه کار کنه یه پراید بخره
پایه حقوق امریکا اگر ۲۰۰۰ دلار باشه باید ۱۳ ماه کار کنه یه ماکسیما بخره!!!!