موضوعات داغ

یک ماه توقیف خودرو؛ جریمه سخت پلیس برای متلک پرانان و مزاحمین نوامیس

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گفته های فرمانده انتظامی پایتخت، از این پس رانندگانی که با متلک‌پرانی،‌ مزاحم نوامیس مردم شده و هنجارشکنی می‌کنند،‌ انتظار توقیف یک ماه خودروی خود نزد پلیس را داشته باشند.
شرایط فعلی به نحوی است که بعضی از رانندگان بدون داشتن حتی اندکی دلهره و ترس به متلک پراکنی و مزاحمت اقدام کرده و درخواست سوار شدن به ماشین را از دختران می کنند. بی توجهی به این مسئله به صورتی است که شاهد هستیم که بعضی از محلات رسما محل تردد این افراد شده است.
به نقل از فارس، با توجه به اینکه تمامی خودروها دارای پلاک هستند و طبیعتا قابل شناسایی اند نمی توان با دادن اخطار به صاحب ماشین به او گوشزد کرد که در صورت تکرار این امر پلاک خودرو باطل می شود. از طرف دیگر با اخطار دادن نمی توان خانواده این افراد را در جریان اقدامات آن ها قرار داد. متاسفانه چون این افراد شاکی خصوصی ندارند به راحتی جولان داده و شهر را نا امن می‌کنند.
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت درخصوص مطلب فوق، اظهار داشت: متلک‌پرانی و مزاحمت‌های خیابانی در دسته هنجارشکنی جای دارد و خودروهایی که هنجارشکن بوده و برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد کنند مشمول خودروهایی خواهند بود که در توقیف پلیس جای می‌گیرند.
فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: خودروهای هنجارشکن یک ماه در توقیف پلیس خواهند ماند.
وی در انتها توضیح داد که در صورتی که شهروندان شماره پلاک خودروهایی را که برایشان مزاحمت ایجاد کرده در اختیار پلیس قرار دهند، پلیس اقدام به بررسی کرده و در صورت صحت ادعا با رانندگان هنجار شکن برخورد خواهد کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/28
مثلا یک ماه توقیف بشه دیگه بافرهنگ میشن؟
مشکل از ریشه هست وقتی کسی 20 سال 30 سال همونجوری بزرگ شده شما 100 سال هم توقیف کنی هیچی نمیشه!
مدیران همیشه صورت مسئله رو پاک میکنن چون حوصله حل مشکلات فرهنگی از ریشه رو ندارن!!!
1397/9/28
مرسی که هستید!!
اخه مومن تو چه جوری میخوای شخصی که مزاحم میشه رو تشخیص بدی؟ باید این قضیه رو پلیس ببینه که شبا پلیس نیست.روزها هم که نیستن یا اگرم هستن کمن بعدشم کدوم مزاحمی جلوی پلیس متلک میندازه؟ با دوربین میخواید تشخیص بدید؟ اگه آره چه جوری؟ متلک انداختنا و اذیت کردن تو خیابون رو میخ اید چه کار کنید؟
وقتی فرهنگ نباشه دو هزار راه هم که بزارید روی میز ، پشمی بیش نیست.
1397/9/29
ای کاش برای مزاحمین ناموس مردم که به قول خودشون امر به معروف میکنن کاری میکردن ای کاش برای مزاحمین جان و مال مردم که به یغما برده میشه کاری میکردن