موضوعات داغ

الزام استفاده از کارت سوخت خودروها از اول دی ماه

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس ضمن اشاره به این موضوع که دولت از دی ماه استفاده از کارت سوخت را اجرایی می کند توضیح داد که مهلت ثبت نام کارت سوخت باید تمدید شود.
به نقل از خانه ملت، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری ها توضیح داد که دولت و مجلس هنوز در خصوص سهمیه بندی، دونرخی کردن و همچنین افزایش قیمت بنزین با یکدیگر به توافق نرسیده اند اما جلوگیری از قاچاق سوخت موضوعی است که هر دو بر روی آن تاکید می کنند.
علی بختیار در ادامه توضیح داد که فعلا دولت و مجلس تصمیم گرفته اند که با احیای کارت سوخت از مردم بخواهند که برای تامین سوخت خود بدون سهمیه بندی از کارت سوخت استفاده کنند.

باید مهلت ثبت نام کارت سوخت تمدید شود
وی توضیح داد که با توجه به الزامی شدن استفاده از کارت سوخت از دی ماه و پایان یافتن مهلت ثبت نام برای دریافت کارت سوخت، باید نسبت به تمدید مهلت مذکور اقدام شود تا افرادی که در زمان قانونی نتوانستند ثبت نام کنند برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه هیچ محدودیتی برای عرضه سوخت در جایگاه ها وجود ندارد و قیمت سوخت افزایش نمی یابد، اظهار داشت: پس از اجرای سامانه کارت سوخت می توان ارزیابی کرد که آیا با استفاده از کارت سوخت، قاچاق سوخت کاهش یافته و آیا راهکاری دیگری برای جلوگیری از قاچاق سوخت مورد نیاز است یا خیر؟
بختیار در انتها توضیح داد که دولت فعلا برنامه و طرح جدیدی برای استفاده از کارت سوخت ندارد و در شرایط کنونی همان روشی که در گذشته رایج بوده و تجربه استفاده از آن نیز وجود دارد مدنظر دولت مردان است.
اما چند طرح دیگر نیز در دست بررسی بوده و بررسی و ساماندهی سوخت در دستور کار کمیسیون انرژی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/27
قاچاق سوخت!! چرا با گرون شدن بنزین عجین شده؟
هر مساله ای اینجا یدفعه درست ميشه بعد با گرونی هم صورت مساله حل میشه!