موضوعات داغ

ایران خودرو و سایپا به نمایشگاه خودرو تهران می روند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطور که احتمالا شما نیز می دانید بزرگترین رویداد خودرویی کشور، نمایشگاه خودروی تهران محسوب می شود که از 18 تا 21 دی ماه سال جاری شاهد برگزاری سومین دوره آن خواهیم بود.
به تازگی ایران خودرو و سایپا نیز برای حضور در این رویداد خودرویی کشور اعلام آمادگی کرده و به این ترتیب این دو قطب خودروسازی کشور به همراه شرکت ها تابعه و زیر مجموعه در نیمه پایانی دی ماه مهمان شهر آفتاب خواهند بود.
از جمله شرکت های وابسته و تابعه سایپا که در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت می توان به شرکت های زامیاد، سایپادیزل، پارس خودرو و سایپا سیتروئن اشاره کرد که طیف گسترده ای از خودروهای تولید شده خود را نیز به همراه خواهند داشت.
به علاوه این دو قطب خودروسازی اعلام کرده اند که ضمن حضور در نمایشگاه امسال، در حاشیه آن توانمندی شرکت های زیر مجموعه خود را در حوزه ساخت قطعات خودرو را نیز به نمایش عمومی خواهند گذاشت.
این موضوع از ان جهت حائز اهمیت است که تحریم های جدید آمریکا سعی بر فلج کردن صنعت خودروسازی کشور داشته و در این نمایشگاه قطعاتی که در صنعت خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به نوعی استراتژیک شناخته می شود به نمایش عموم در خواهد آمد. لازم به ذکر است که این قطعات به دست توانمند متخصصان داخلی به تولید شده اند.
نمایشگاه بین المللی خودروی تهران امسال از تاریخ 18 تا 21 دی ماه در مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب که در اتوبان تهران قم روبروی حرم امام واقع شده است میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/27
نمایشگاه خودرو؟هرسال همون خودروهای قبل،یا چنتا چینی جدید،سایپا و ایران خودرو میخوان بیان پراید و پژو با در های قفل بزارن؟
1397/9/27
ایران خودرو و سایپا نیان نمایشگاه خودرو کی بیاد ؟ تمام رقبای خودشونو کنار زدن، انحصارگریشونو تحمیل کردند، باید هم با افتخار حضور پیدا کنند !!!
1397/9/27
وقتی خودرویی واسه فروش نداشته باشند معنی نداره به نمایشگاه برن
شرکتی که به نمایشگاه میره جهت تبلیغ محصولات خودشه جهت فروش بیشتر نه شرکتی که حتی واسه نیم ساعت سایتش باز نمیمونه واسه فروش
1397/9/27
میان که چی ؟؟؟ دستاوردهای مهمشون رو نشون مردم بدن یا مشتری مداریشون رو؟؟؟!! مردم روی خوشی ندارن که اینها تو نمایشگاه باشن...خودروی خارجی هم که نیست بجز چینی....پس نمایشگاه خودروی امسال عملا بی فایده ست....
1397/9/27
بروند به درک
1397/9/28
میخوام نیان صد سال سیاه
1397/9/29
به جای این حرفا بیاین بریم اونجارو با حرف رو سرشون خراب کنیم و مردم رو از لجنی که اینا درست کردن مطلع کنیم.