موضوعات داغ

آشنایی با هیوندای نکسو هیدروژنی؛ محصولی بی رقیب در دنیای خودروهای سبز

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای بالاخره فروش مدل هیدروژنی نکسو را در کالیفرنیا آغاز کرد. قیمت پایه ی این خودرو 59 هزار دلار اعلام شده که در مقایسه با دیگر خودروی سلول سوختی پر فروش این بازار یعنی تویوتا میرای 60 دلار بیشتر است. به گفته ی هیوندای، این کراس اوور هیدروژنی می تواند به برد 611 کیلومتر دست پیدا کند.
هیوندای نکسو تنها دو تیپ به نام های Blue و Limited دارد. تیپ لبو که مدل بیس آپشن این خودروست به رینگ های 17 اینچی، چراغ های LED، تودوزی جرم مصنوعی، گرمکن صندلی ها و تنظیم برقی صندلی های جلو مجهز است. امکانات ایمنی استاندارد این مدل نیز مواردی چون سیستم هشدار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند و ترمز اضطراری خودکار را در بر می گیرد.

هیوندای نکسو

هیوندای نکسو

تیپ فول لیمیتد به رینگ های 19 اینچی، سانروف برقی، صندوق برقی، سیستم صوتی Krell با 8 اسپیکر، سیستم کمک پارک، دوربین 360 درجه، گرمکن فرمان و سردکن صندلی های جلو مجهز است.

هیوندای نکسو

هیوندای نکسو

هیوندای نکسو فعلا رقیب مستقیمی در بازار ندارد و تنها تویوتا میرای و هوندا کلریتی رقبای آن هستند. هوندا نیز از سال آینده دیگر فروخته نخواهد شد. دیگر رقیب نکسو تسلا مدل ایکس است ولی ایراد آن قیمت بالای 100 هزار دلار و برد کمتر در مقایسه با هیوندای است. چون تسلا با هر بار شارژ فقط 474 کیلومتر را طی می کند. به این ترتیب نکسو یکی از گزینه های اصلی و قوی در رنج قیمتی 60 هزار دلار به شمار می رود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/7
از توهمات نویسنده خیلی خوشم میاد .رقیب تسلا.خخخ
باز خوبه تویوتا قبل این که هیوندای بدونه هیدروژن چیه خودرو هیدروژنی ساخته بود وگرنه نویسنده تیتر میزد هیوندای بی رقیب در جهان
1397/10/8
بد فشاری بهت اومده خخخخ
1397/10/7
تیپ لبو رو خوب اومدی .....
1397/10/8
بهترین و بی رقیب ترین خودروی دنیا در این کلاس، بدون شک.. فوق العادست این ماشین. ایول به هیوندای
1397/10/9
مگه داشتیش؟!عجب!