موضوعات داغ

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته دی ماه 97 محصولات ایران خودرو از تاریخ 05/10/97 الی 30/10/97 راس ساعت 9 صبح مطابق شرایط و جداول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم براي مشتریان مربوطه اطلاع رسانی کافی نمایند.
طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

توضیحات بسیار مهم و ضروري :
1 .شرایط این بخشنامه صرفا جهت تبدیل خودروي قرارداد مشتریان بود و کاملا اختیاري می باشد و فقط بنا به درخواست مشتریان محترم قابل اقدام است.
توجه:
لازم به ذکر است که اعلام رضایت کتبی مشتري در محل نمایندگی جهت تبدیل، شرط اساسی انجام فرآیند تبدیل در سیستم نمایندگی می باشد و ضروریست نمایندگان محترم ضمن رعایت این موضوع کلیه تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز شکایات حقوقی مشتریان در خصوص این بخشنامه را در نظر بگیرند.
2 .این بخشنامه جهت تبدیل خودروی قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش و دارای دعوتنامه بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده باشد.
3 .قیمت فروش تمام خودروهاي قید شده در مقصد تبدیل، بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب ماهانه شرکت و دستور العمل هاي جاري قیمت گذاري تعیین می گردد. هر زمان که به روز رسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروري تشخیص داده شود، پس از اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها، راساً توسط معاونت بازاریابی و فروش اقدام خواهد شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/15
سلام و عرض ادب
هرکی فهمید این طرح تبدیل یعنی چی میشه به من هم بگه
الان دقیقا چی و میخوان با چی تبدیل کنن
1397/10/15
یکم به تاریخ تحویل ماشین نگاه کنی میفهمی ، 5 ماه کاری !!!! خودروهایی که زمان تحویلشون گذشته ، همه باید برن پولهاشون رو پس بگیرن تا حال این لگن سازها جا بیاد
1397/10/15
کاملا مشخصه میخوان وقت بخرن و تحویلی در کار نیست ، خ... خودتونید.
1397/10/15
بوی ورشکستگی به مشام میرسه ، انشااله به زودی این دو تا مایه ننگ تعطیل میشن و به جاشون شهربازی احداث میشه