موضوعات داغ

واکنش سایپا به ماجرای «هشدار رنو»

عکس مطلب اول
دنیای‌اقتصاد : سایپا در واکنش به خبر خبرگزاری مهر مبنی‌بر نادیده گرفته شدن هشدار رنو بابت پیش‌فروش محصولات این شرکت که در صفحه خودرو «دنیای‌اقتصاد» نیز منتشر شد، اعلام کرد: بعد از اعلام خروج آمریکا از برجام، هیچ خودرویی از گروه رنو توسط گروه سایپا پیش‌فروش نشد وتعهدات موجود، مربوط به قبل از این دوره است. سایپا در ادامه توضیحات خود آورده «ادعای مطرح شده مبنی‌بر اینکه رنو هشدارهایی درباره تهیه و تامین قطعات موردنیاز محصولاتش در دور جدید تحریم‌ها و قبل از انجام پیش‌فروش، به طرف ایرانی داده است، قویا از سوی پارس خودرو تکذیب می‌شود.» طبق توضیحات سایپا «کارلوس گون مدیرعامل وقت گروه رنو- نیسان در ۲۵ خرداد اعلام کرد این شرکت (رنو) با وجود خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های این کشور، از ایران خارج نخواهد شد. این در حالی است که گروه خودروسازی سایپا به گفته مدیرعامل وقت رنو- نیسان استناد نکرده و از مدت‌ها قبل هیچ محصولی با برند رنو توسط این شرکت پیش‌فروش نشده است.» در ادامه توضیحات سایپا آمده «معاونت فروش گروه با ارسال پیامک اعلام کرده همه تکمیل وجه‌شدگان محصولات رنو در نوبت دریافت خودرو قرار دارند و تا زمان تحویل، علاوه‌بر دریافت سود مشارکت، جریمه دیرکرد نیز به آنها تعلق می‌گیرد.»

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/9
خودروسازهای ما بی فکر تر از اینها هستند.
خودروسازها قبلا تجربه بدعهدی به بهانه تحریم از سوی شرکت ها خارجی داشتند اما باز هم سرشون کلاه رفت و فشارشو مستقیم به مردم منتقل می کنند.
1397/10/9
خودروساز؟؟!! مگه ایران خودروسازداره؟ این شرکت ها دزدهای سرگردنه هستن که دولت ایران برای خالی کردن جیب ملت بدبخت ایرانی ساخته و کوتاه هم نمیاد، خودروساز به بنز، بی ام و، پورشه، تویوتا، جنرال موتورز، فورد و ... میگن، نه ای مونتاژکارای حلب ساز که مونتاژ هم بلد نیستن
1397/10/9
حسرت به دلم موند یک بار اخباری که به نفعشون نیست رو تکذیب نکنند.اگر دو روز دیگه پراید به عنوان لگن ترین ماشین تو دنیا معرفی بشه ، میان تکذیب میکنن اصلا ما اینو تولید نکردیم.