موضوعات داغ

خودروهای داخلی 10 سال پیش چقدر قیمت داشتند؟ + جدول

عکس مطلب اول
صنعت خودروی کشور در حال عبور از یک بحران است و نوسانات شدید ارز در ماه های گذشته باعث شده تا شاهد افزایش قیمت بی رویه اتومبیل و کاهش شدید تقاضا در بازار باشیم، هرچند شرکت‌های خودروساز داخلی یکی پس از دیگری قیمت جدید محصولات خود را اعلام می‌کنند و اعلام قیمت و سپس عرضه محصولات از سوی شرکت های خودروساز به مشتریان می تواند بر روی قیمت خودروهای موجود در بازار هم تاثیر داشته باشد که جزییات آنان در خودروبانک و در مقالاتی جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما امروز به گذشته سفر می کنیم و قصد بررسی قیمت 10 سال گذشته اتومبیل های موجود در بازار را خواهیم داشت که می تواند جالب توجه باشد و تغییرات قیمت طی 10 سال گذشته را به خوبی نشان خواهد داد که جزییات آنان در جداول زیر و به نقل از ایران جیب آمده است، هرچند باید حقوق پرداختی کارگران و کارمندان در 10 سال گذشته هم مورد توجه قرار گیرد.


قیمت خودروهای تولید انبوه

قیمت خودروهای تولید انبوه



قیمت خودروهای تولید انبوه

قیمت خودروهای تولید انبوه



قیمت خودروهای سفارشی

قیمت خودروهای سفارشی



قیمت خودروهای تولید محدود

قیمت خودروهای تولید محدود

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/10
چه پیشرفتی کردیم ما....
اون موقع شم یادمه میگفتن قیمتها بالاست . خیلی خریدار نبود . الان قیمتها رو نگاه. چند برابر شده .کیفیت هم چند برابر پایین تر اومده . جای تاسف داره
1397/10/10
واقعا باعث ننگ و خجالت هست ، برای مثال 206 تیپ 2 توی 10 سال 400% افزایش قیمت داشته
1397/10/10
فاجعه تر قیمت ماشین ها که درواقع بخاطر بی ارزش شدن پول ملی هست اینه که ایران خودرو هنوزم داره همین ماشینا رو تولید میکنه!
1397/10/10
تنها راهکار نجات از این وضعیت ، تحریم همه جانبه خرید خودروی صفر هست ، مصرف کننده ها زیر این فشار دارن له میشن . کسایی هم که رفتن ثبت نام کردن باید پولهاشون رو پس بگیرن تا این لگن سازها که این همه ساله پیشرفت که نداشتن هیچ فقط هم با جون و اعصاب مردم بازی کردن طعم فشار و گرفتاری رو حسابی احساس کنن
1397/10/10
همون ۱۰ سال پیش یسری افراد ..... رفتن افراد و بانک هایی که ایران با انها تحریم ها رو دور میزد لو دادن تا تحریم های فلج کننده به ایران تحمیل بشه و همون افراد که مثلا ایرانی بودن این عبارت تحریم فلج کننده را به طرف خارجی یاددادند!
افرادی که حزب شون متفاوت با رییس جمهور وقت بود و در سال ۸۸ هم طرفدار کاندیدای مخالف بودن!
اگر این ۲ اتفاق رخ نداده بود ، خود اوباما گفته بود تحریم ها فروریخته بود!
لعنت به وطن فروشان و افسادطلبان!
1397/10/10
خاک بر سر این صنعت بی کفایت عقب افتاده
1397/10/10
ایشاله ی زلزله ده ریشتر بیاد همه راحت بشیم
1397/10/10
وقتی به گذشته نگاه میکنیم انگار داریم به یک آینده درخشان نگاه میکنیم!
کلا کشور دنده عقب گرفته داره میره...
1397/10/10
سلام.راستش همه ی تقصیر ها از خود ماست.اخه وقتی میایم ماشین صفر میخریم چه انتظاری داری خودرو ارزان بشه.یکی میگه من خودم میخرم با یک نفر که تفاوتی نمیکند.ولی همین یک نفرها هستن که صفهای طولانی رو تشکیل میدن و باعث بدبختی های ما میشن.پس لطفا بیایید به خودمون رحم کنیم و ماشین صفر نخریم.سپاس
1397/10/12
صنعت خودروی در حال عبور از یک بحران است !!!!؟؟؟؟ اولا که اصلا از کجا انقدر مطمئن هستین که در حال عبور از بحران است !؟ دوما از کجا معلوم اصلا بحران رو بتونه رد کنه !؟ سوما اگه بحرانی هم باشه باعث و بانیش خودشون اند، پس در نتیجه عبوری از بحران وجود نخواهد داشت !
عبور از بحران یعنی شرایط بعد از بحران به حالت اولیه باز میگرده. کی تو این مملکت بعد از بحران شرایط به حالت اول بازگشته !؟ و این جز این نیست که عامل به وجود آورنده بحران خود راضی به وجود آوردن بحران هست چون میدونه مردم بعد از بحران، دیگه خیلی هم غر بزنند بعد از یکسال به شرایط جدید عادت می کنند !