موضوعات داغ

مردان لامبورگینی در برابر فراری 812 و مکلارن 720؛ درگ شوالیه های اروپایی + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
عموم فیلم های منتشر شده در رسانه های مختلف خودرو، بیشتر از همه رقابت درگ میان دو اتومبیل را نشان می دهد و یا با افزایش تعداد خودروها در فیلم، شاهد نابرابری قدرت و کلاس خودروها با یکدیگر هستیم، اما امروز یک رقابت برابر و نزدیک میان 4 خودروی سوپراسپرت معروف بازار از جمله مکلارن 720S، فراری 812 سوپرفست، لامبورگینی آونتادور سوپر ولوچه و لامبورگینی هوراکان پرفورمانته شکل گرفته است که فیلم آن توسط خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله قرار گرفته است و پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه آن را از دست ندهید.
عمده ماشین های این رقابت سوپراسپرت های ایتالیایی هستند، اما از بریتانیا یک نماینده در این رقابت شرکت کرده است تا این درگ تماما ایتالیایی نباشد. مکلارن 720S تنها نماینده بریتانیا در برابر سوپراسپرت های ایتالیایی است که با نیروی 710 اسب بخاری برخواسته از یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری در برابر آنان قرار گرفته است.
فراری 812 سوپرفست دیگر خودروی حاضر در این مسابقه درگ خواهد بود که از پلتفرمی مشترک با خودروی فراری F12tdf سود می برد، اما قدرت آن 20 اسب بخار بیشتر بوده و در مجموع می تواند خروجی قدرت 718 اسب بخاری داشته باشد که از موتور 6.8 لیتری قدرتمند آن بدست آمده است و با ارسال آن به سمت چرخ ها، امکان ثبت سرعت 340 کیلومتر برساعت و شتاب 2.9 ثانیه را فراهم کرده است.
از خانواده لامبورگینی 2 نماینده در این رقابت درگ شرکت کرده اند، خودروی اول لامبورگینی آونتادور سوپرولوچه (SV) که دارای موتور 750 اسب بخاری بوده و دیگری هم لامبورگینی هوراکان پرفورمانته که دارای خروجی قدرت 630 اسب بخاری است، اما این خودرو از وزن بسیار کمتر سود می برد و همین موضوع باعث شده تا خروجی قدرت کم آن در وزن کمتر جبران شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/16
خدایی فراری 812 سوپرفست حرف نداره همیشه یه علاقه خاصی بهش داشتم .. مکلارن با توربوشارژ خودشو کشت تا یه سپر از فراری تنفس طبیعی جلو افتاد !!

از لحاظ طراحی که مکلارن کلا ول معطله ... اول لامبورگینی سوپر ولوچه بعدش 812 سوپر فست سوم هوراکان و اخر مکلارن
1397/10/16
بايد اينو درنظر گرفت كه فراري سوپر فست تنفس طبيعيه ولي مابقي توربوشارژ