موضوعات داغ

ترخیص خودروهای ثبت سفارش غیرقانونی از گمرک در روزهای آینده

عکس مطلب اول
یک مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت از تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در گمرک تا چند روز آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مقام مسئول که خواست نامش فاش نشود گفت: موضوع خودروهای دپو شده در گمرک در جلسه یکشنبه 9 دی دولت مطرح و تعیین تکلیف شده اما قرار است برای تصویب نهایی در جلسه آتی سران قوا نیز مطرح و مصوبه آن را نیز دریافت کند.
وی افزود: بر این اساس قرار است خودروهایی که با ارز 4200 تومانی وارد شده تفاوت آن پرداخت و سپس ترخیص شود. همچنین آن دسته از خودروهایی که برخی شرکت ها با ثبت سفارش غیرقانونی وارد کردند اما از مشتریان پیش ثبت نام کردند نیز از گمرک ترخیص و به مشتریان تحویل شود اما واردکنندگان که به صورت غیرقانونی ثبت سفارش کردند باید مراحل دادرسی را طی و مجازات قانونی را تحمل کنند.
این مقام مسئول گفت: با ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک، شرکت های واردکننده خودرو بتوانند به بیشتر تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کنند و دوره انتظار مشتریان برای دریافت خودرو کوتاه شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/12
پیشنهاد میکنم اگه قصد خرید خودرو خارجی دارید زودتر اقدام کنید. این ماشین هایی که موندن تو گمرک مدهاست زیر آفتاب سوزان و گرد و خاک و... بودن. موتور هاشون دیگه مثل اولش نیست. این ماشین ها رو میارن جای ماشین صفر میندازن بهتون. ۱۰ ۲۰ گرون تر ولی بهتر.
1397/10/12
به امید اینکه در آینده بتونیم به گذشته مون برسیم
چه کشور عجیبی هستیم!!
1397/10/12
در آینده ای بسیار نزدیک تمامی این خودروها با پلاک های سازمانی و با نماد شرکت های مختلف بخش دولتی و بخش خصوصی به ناوگان حمل و نقل مسئولین دلسوز مردم اضافه خواهد شد .
اینم که میگن استفاده از خودروهای وارداتی برای سازمان ها ممنوع شده، الکیه ! دور هم بودن یه چیزی گفتن مجلس گرم بشه شما خیلی جدی نگیرید !
1397/10/13
من مطمئن هستم اين باج سبيل مافياي فرغون سازيه و تا اين ماشين خارجي ها شو نو وارد بازار نكنند و 3 برابر نفروشند چرخ كارخونه ها فرقون سازي داخل نمي چرخه