موضوعات داغ

تست و بررسی مرسدس بنز CLS + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز CLS نخستین بار در سال 2004، به عنوان یک کوپه چهار درب وارد سبد محصولات این شرکت آلمانی شد و از آن زمان تاکنون، نسل های متعدد آن به بازار معرفی شده اند. نسخه 2019 این خودرو، به عنوان نسل سوم مرسدس بنز CLS ، هم چنان به اصول اولیه خود وفادار مانده و یک سدان کوپه چهار درب تند و تیز است. این رویه مرسدس بنز، در روزگاری که تولید کنندگان سعی میکنند تا به هر طریقی، مشتریان را به سمت سدان ها جذب کنند، بسیار اهمیت دارد، چرا که مرسدس بنز یک محصول خوب تولید می کند، نه محصولی که صرفا به فروش برسد.
مشابه نمونه های اسپرت تر مرسدس بنز، نظیر AMG GT ، مرسدس بنز CLS نیز از زبان طراحی جدید این کمپانی بهره می برد و ظاهری به شدت تهاجمی دارد. با وجود آن که نام خودرو با پیشوند C شروع می شود، ابعاد و اندازه خودرو بیشتر به کلاس E شباهت دارد و فاصله بین دو محور نسل سوم، نسبت به نسل دوم حدود شش و نیم سانتی متر افزایش داشته است.
در پشت این چهره خشن، یک موتور شش سیلندر تخت قرار دارد که برای نخستین بار پس از مدتها، ساخته خود مرسدس بنز است. البته این به معنای آن نیست که با یک پیشرانه قدیمی روبرو هستیم، پیشرانه مرسدس بنز CLS کاملا مدرن است و یک ترکیب برقی بنزینی دارد. مجموعه پیشرانه به صورت کلی 362 اسب بخار قدرت تولید می کند که 21 اسب بخار آن، توسط قسمت الکتریکی تولید می شود.
برای انتقال قدرت، مشتری می تواند یک جعبه دنده پنج سرعته دستی یا نه سرعته اتوماتیک G-TRONIC را انتخاب کند و سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ مرسدس بنز یا 4MATIC نیز در دسترس است که می تواند در مدت زمانی حدودا 4.6 ثانیه، به سرعت شصت مایل در ساعت یا 95 کیلومتر در ساعت برسد.
در داخل کابین، یک کابین فوق العاده پیشرفته و مدرن را مرسدس بنز برای ما تدارک دیده است و با توجه به آن که مرسدس بنز CLS یک مدل ویژه از برندی لوکس است، تجهیزات و امکانات رفاهی پر شماری در کابین به چشم میخورد. قیمت این خودرو در نسخه دیفرانسیل عقب، از 70،195 دلار آغاز می شود و اگر تمایل دارید تا خودروی شما مجهز به سیستم 4MATIC باشد، شروع قیمت خودروی شما از 72،695 دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/18
سلام
میشه دنا پلاس توربو هم به صورت ویدیویی برسی کنین
ممنونم