موضوعات داغ

دستاورد سایپا برای دوران تحریم؛ نمايش محصولات ایرانیزه شده در نمایشگاه تهران

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
سومين نمايشگاه بين‌المللي خودرو تهران با ابتكار گروه خودروسازي سايپا جهت معرفی محصولات و قطعات داخلي سازی شده برگزار مي‌شود.
در اين نمايشگاه كه باهدف معرفي توانمندي‌ها و راهبردهاي داخلي‌سازي قطعات خودرويی برگزار خواهد شد، گروه خودروسازي سايپا براي نخستين‌بار فضايي را فراهم كرده تا قطعات و محصولات مورد نياز در صنعت خودرو كه به همت متخصصان داخلي طراحي و توليد شده، در معرض نمايش عمومي قرار گيرد.
علاوه بر سایپا، شركت‌های همكار گروه خودروسازي سايپا و قطعه‌سازان زيرمجموعه اين گروه نيز، آخرين قطعات داخلي سازی شده خود را به نمايش درخواهند آورد. همچنين گفته می شود قرار است قطعات برخوردار از فناوري‌هاي پيشرفته كه نيازمند داخلي‌سازي هستند نيز معرفي شوند تا ظرفيت‌هاي موجود در كشور جهت طراحي و توليد آنها شناسايي شود.
امسال نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب برگزار خواهد شد. یک مساحت 3 هزار متر مربعی نیمی در اختیار گروه خودروسازی سایپا قرار گرفته که این گروه در قالب شركت‌هاي سايپا، سايپاديزل، زامياد، مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا، مركز امور مشتريان سايپا، سازه‌گستر سايپا، مگاموتور، ايندامين، رينگ سايپا، پلاسكوكار، سايپاآذين، سايپاپرس، فنرسازي زر، سايپايدك، شركت خدمات فني رنا، سايپاشيشه، قالب‌هاي بزرگ صنعتي سايپا و رادياتور ايران دستاوردهاي خود را با رويكرد داخلي‌سازي و استفاده از ظرفيت‌ شركت‌هاي ايراني به نمايش درخواهد آورد. همچنين براي نخستين‌بار فرايند تكوين محصول از سوي مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا در معرض ديد بازديدكنندگان قرار خواهد گرفت.
خودروهای رهام، ساينا برقي، آريو تاكسي، تيبا تاكسي، برليانس تاكسي، كاميون KX480، كاوه، فوتون، ريچ، پادرا، ون زامياد به همراه فرايند بررسي و رسيدگي به شكايات مشتريان توسط مركز امور مشتريان سايپا، از ديگر برنامه‌هاي گروه خودروسازي سايپا در سومين نمايشگاه بين‌المللی خودرو تهران خواهد بود.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/14
از خریدارای گروه رن عاجزانه تقاضا دارم وقت بزارن تشریف بیارن نمایشگاه برای مشخص شدن 36000 خریدار بلاتکلیف !
خودروبانک ذره ای برای بازدید کننده ات ارزش قائلی لطف کن و تایید کن
1397/10/15
اون وقتی که با صف کشیدن برای خرید پول بنده و امثال من رو بی ارزش میکردین و باعث گرونی خودرو میشدین و هرچی ملت تو سر خودشون میزدن که نخرید ولی با هزارتا شامورتی بازی ثبت نام میکردی باید به فکر این روزها میبودی
1397/10/15
والله بنده پارسال ثبت نام کردم همون موقع هم انواع خودرو چینی اقساط وجود داشت !!
تو ایران اینجوری در مورد چیزی که میدونی و نمیدونی میتوتی اظهار فضل کنی
1397/10/15
اون موقع که میگفتیم نخرید، ولی شما به بقیه میخندیدین و ثبت نام می کردین، فکر اینجاشم باید می کردین. با این کاراتون به مملکت خیانت کردید. الان حق اعتراض ندارید
1397/10/14
آقایون وخانومها ,ارابه های جدید مرگ رسید.
1397/10/15
برین به جهنم ، دستاورداتون رو تو این سالها مردم حسابی دیدن
1397/10/15
نمیدونم چرا وقتی تیتر مطلب رو خوندم ناخوداگاه خندم گرفت !
1397/10/15
شرکت پاور تک و موترین و پانچ همگی بدلیل تحریمها ایران رو ترک کردن شرکت ب ام و هم دیگه اجازه تولید برلیانس رو در ایران نمیده در نتیجه هیچ کدوم ازینا به تولید نخواهند رسید
1398/4/30
خودرو ساز های دروغگویی که شعار بومی سازی می دادند ما جنس از خارج وارد می کردند