موضوعات داغ

حذف رینگ آلومینیومی از دانگ فنگ H30 کراس + قیمت جدید

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
از این پس خودروی اچ سی کراس بدون رینگ آلومینیومی و با کد کلاس 72304 وارد بازار خواهد شد.
طی چندماه گذشته رینگ فولادی جایگزین رینگ آلومینیومی در بیشتر محصولات ایران خودرو شده و تا اطلاع ثانوی فقط خودروهای هایما و دنا پلاس با رینگ آلومینیومی به مشتریان تحویل داده خواهد شد و که به احتمال فراوان دنا پلاس نیز به خانواده رینگ فولادی ها خواهد پیوست.
طبق جدول ذیل که روز گذشته از سوی ایران خودرو اعلام گردیده ، خودروی اچ سی کراس در 2 تیپ قیمت گذاری شده است و جالب است که نسخه دارای رینگ آلومینیومی در حدود 1.5 میلیون تومان گران قیمت تر از نسخه فاقد این رینگ به فروش خواهد رسید. البته حذف رینگ های آلومینیومی تنها محدود به محصولات ایران خودرو نمی شود و اخیرا شاهد مجهز شدن ساینا به رینگ های فولادی نیز بوده ایم که البته با بی رنگ شدن برخی از قطعات پلاستیکی بدنه این خودرو همراه شده است. آنطور که از شواهد مشخص است، افزایش قیمت های ابلاغی کفاف هزینه های خودروسازان را نمی دهد و از همین رو ایشان به فکر کاستن از هزینه های تولید به واسطه حذف قطعات غیر الزامی افتاده اند. راهکاری که تاثیر خود را در زیبایی و کیفیت محصولات تولیدی این خودروسازان دوست نداشتنی نشان خواهد داد.
قیمت جدید H30 کراس

قیمت جدید H30 کراس

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/18
ملت صف بکشید بخرید. یه وقت نزارین خودرو رو دست خودروسازا بمونه ها.رینگ که هیچ. موتور رو هم حذفش کنن باز در صحنه باشین. امیدوارم که هر چه بیشتر آگاه باشیم و بدونیم پول رو چجوری و با زحمت بدست میاریم. پس به این راحتی از دستش ندیم. با عرض معذرت از محضر عزیزان.
1397/10/18
فلاکت به معنای واقعی کلمه ، به زودی خیر خوش ورشکستگی اعلام میشه ، من نمیدونم چه فکری پیشه خودشون میکنن مردم رو شبیه اسکناس میبینن ، پول کم کاری و بی لیاقتی خودتون رو میخواید از جیب مردم جبران کنید بشینید تا کسی این لگن ها رو با این قیمت ها بخره؟؟؟
1397/10/18
صنایعی که بعد از 50 سال هنوز توان تولید ی رینگ آلومینیومی 5 پره عادی رو ندارند الحق والانصاف شایسته ورشکستگی و تعطیلی هستند!
1397/10/18
یه رینگ آلمینیومی نمیتونن بسازن بعد تحریم بعد میخوان سقف پاناروما بزنن! چرا تعطیل نمیکنن این صنعت آشغال سازی رو که روز به روز داره پسرفت میکنه فقط جای پیشرفت
1397/10/18
داداش صندلیا رو هم برشون دار... من خودم خونه جعبه گوجه دارم میذارم توش... ما راضی به ضرر شما نیستیم بخدا :((((