موضوعات داغ

نگاهی به نظرات و تجربیات مشتریان در مورد میتسوبیشی اکلیپس + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شاسی بلند جمع و جور میتسوبیشی، یعنی میتسوبیشی اکلیپس ، مدتی است که به بازار وارد شده و در رقابت با محصولاتی همچون تویوتا CH-R، رنو کپچر ، پژو 2008 و نیسان جوک قرار گرفته است. پس از طی این میزان از زمان، مشتریان به درک نسبی از این خودرو رسیده اند و گزارشات تجربه مشتریان نیز منتشر شده است. نگاهی به این گزارش می اندازیم تا وضعیت کلی میتسوبیشی اکلیپس را ارزیابی کنیم.
تا پیش از عرضه این مدل، طرفداران با شنیدن نام میتسوبیشی اکلیپس ، یاد یک محصول اسپرت از میتسوبیشی می افتادند که در سال 2011 به بازار عرضه شد. این محصول هم اکنون به صورت یک کراس اوور جمع و جور مجددا وارد سبد محصولات میتسوبیشی شده و با پسوند Cross به معنای بهره مند بودن از سیستم چهار چرخ محرک عرضه می کند. مطابق گزارش های بدست آمده از مشتریان، این خودرو نتوانسته رضایت مشتریان را پس از خرید جلب نماید.
اما این خودرو از دید مشتریان چه نقاط ضعفی داشته؟ مشتریان عنوان می کنند که صفحه نمایش داخلی خودرو، خوانایی مناسبی ندارد و اطلاعات آن به سهولت دیده نمی شود. صندلی های جلو در سفرهای طولانی راحت نبوده و برای سرنشینان و به خصوص راننده، آزار دهنده هستند و بدن را به خوبی در بر نمی گیرند. فرمان سبک خودرو و جعبه دنده اتوماتیک CVT، تلاش دارند تا تجربه ای مشابه به خودروهای اتوماتیک عادی را برای سرنشین خلق کنند، اما این تلاش به یک رانندگی خشن و نه چندان دلچسب تبدیل شده است.

میتسوبیشی اکلیپس

میتسوبیشی اکلیپس

طراحی داخلی خودرو مشکلات ارگونومیک متعددی دارد. سوار و پیاده شدن به خودرو چندان ساده نیست، صندوق عقب خودرو کوچک است، سیستم AWD در تمامی تیپ ها وجود ندارد و برای در اختیار داشتن آن، باید هزینه ای را اضافه بر قیمت اصلی بپردازید. اگر مشتری بخواهد یک تیپ مجهز و کامل از میتسوبیشی اکلیپس خریداری کند، باید به سراغ تیپ SE برود که برای وی 28000 دلار هزینه به همراه خواهد داشت. در مقایسه با خودروی هم رده و هم قیمت میتسوبیشی یعنی اوتلندر اسپرت یا میتسوبیشی ASX ، پرداخت این رقم برای این سطح از تجهیزات و امکانات، گران تلقی می شود.
با این حال، این خودرو مزایای خود را نیز دارد. مواردی نظیر تریم کرومی، سیستم آب و هوای بسیار رضایت بخش که به راحتی قابل کنترل است، صندلی های راحت و قابل تنظیم عقب که جمع شده و به فضای صندوق عقب اضافه می کنند، از مزایای میتسوبیشی اکلیپس از دید مشتریان هستند. سایر موارد نیز در ویدیوی زیر شرح داده شده اند.


نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/20
متاسفانه میتسوبیشی اون میتسوبیشی نیست.
باید یه تکونی به خودش بده. الان فقط اوتلندر بین ماشین هاش واقعا عالیه ولی بقیه مدل ها واقعا از رقیباشون عقبن
1397/10/20
خوشی زده زیر دلشون
1397/10/22
میتسوبیشی تمامی محصولاتش عالیه . لنسر که اسطوره هندلینگ و اصالته . اوتلندر که واقعا حرف نداره ، حتی میراژ واقعا بینظیره .
1397/10/22
برای چیزی که ندارید و استفاده ای ازش نکردید وفقط چند تا از این خودور تو کشور وارد شده بعدشم واردات متوقف شد لطفا الکی نظرندید!!
که ذهن مردمو خراب کنید،نظر مشتری این چیزی که دارم میگم به عنوان مشتری بهترین ماشینی که تا حالا داشتم واقعا میتسوبیشی اکلیپس ماشین خیلی خوبیه، وتنها و هیچ
عیبی نداره،
رغیب ایشالا وارد میشه همه از این خودرو داشته باشن تا دست دروغگو رو بشه
1397/10/22
قبل ارسال از متن یک اسکرین شات میگرم و تو پیچم میزارم
که دوستان بدونن نظر من راجع به عنوان مشتری و مصرف کننده ومشتری
از خودروی میتسوبیشی اکلیس خیلی راضیم ونظرم با موفقیت
ارسال شد اما نمیزارن تو سایت😄😄
1397/10/22
آقا از رقبای کره ای و سایرین چقدر رشوه گرفتین که خودروساز با سابقه صد ساله و کیفیت و دوامی که زبانزد همه ژاپنی سوارها علی الخصوص میتسوبیشی سوارهاست رو زیر سوال میبرید ؟ میتسوبیشی عالیه .