موضوعات داغ

پیکاپ ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو تهران؛ غول پیکر بازنده + فیلم معرفی

عکس مطلب اول
ایران خودرو چند سالی است که وانت بزرگ فوتون تونلند را در بازار عرضه می کند ولی این خودرو علیرغم توانایی هایش نتوانسته به فروش خوبی دست پیدا کند و بیشتر در ارگان هایی همانند پلیس مشاهده می شود. دلیل عدم موفقیت تونلند را باید در قیمت بالای این خودرو دانست به طوری که اکثر آفرود سواران ترجیح می دهند یک تویوتا یا مثلا نیسان رونیز دست دو خریداری کنند تا فوتون.
فوتون تونلند در بخش فنی خود با دو موتور در بازار ایران ارائه می شود. یکی مدل بنزینی است که با 2.4 لیتر حجم توانایی تولید نیرویی معادل 138 اسب‌ بخار در 5250 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور خروجی 200 نیوتن‌متر در 3 هزار دور در دقیقه را دارد.

فوتون تونلند

فوتون تونلند

مدلی که در نمایشگاه حضور پیدا کرده اما از نوع دیزلی بوده که به موتور کامینز 2.8 لیتری توربودیزل مجهز است. قدرت این موتور به 170 اسب بخار و گشتاور آن به 380 نیوتون می رسد که از این نظر از بسیاری از رقبای خود قوی تر است.

فوتون تونلند

فوتون تونلند

در بخش ابعاد خارجی تونلند می توان به طول، عرض و ارتفاع به ترتیب، 5310 میلیمتر، 1880 میلیمتر و 1860 میلیمتر اشاره کرد. فاصله‌ی محوری این خودرو نیز 3105 میلیمتر بوده که همگی این اعداد حاکی از سایز بزرگ فوتون تونلند هستند.

فوتون تونلند

فوتون تونلند

فوتون تونلند بسته با نوع موتور بین 1790 تا 1950 کیلوگرم وزن دارد. برای انتقال قدرت در این خودرو نیز از یک گیربکس 5 دنده دستی استفاده شده که نیرو را فقط به چرخ های عقب و یا هر چهارچرخ انتقال می دهد.
گالری تصاویر و ویدیوی معرفی فوتون تونلند را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/20
من حدود دو سال تجربه سواری با فوتون دیزلی در پالایشگاه ها و شهر عسلویه دارم واقعا ماشین خوب و بی آزاری است که به حقش نرسید. کابین مرتب و کم صدا ، جای پا و نشستن مناسب در قسمت عقب علی الخصوص در مقایسه با پیکاپ نیسان و البته قطعا مسئولیت عدم مقبولیت آن بر عهده ایران خودرو است عرضه محدود و بریده بریده ُقیمت غیر واقعی ُعدم تبلیغات و... به عنوان مثال پیکاپ آمیکو که جدیدا معرفی و عرضه شده در بین خودرو دوستان شناخته شده تر از فوتون هست
1397/10/21
ماشین پلیس؟اونم چینی؟تاجایی که ما میبینیم لااقل تویه خوزستان پلیس از وانت ایسوزو و هایلوکس2018بیسیک و لندکروز2018 و تویوتا کرولا برای سرکلانترها و پلیس راه و سانتافه برای گشت جاده ای و فرماندهی استفاده میکند و پاسگاهها از سمند استفاده میکنندو تک و توک ازرا2016
1397/10/21
کیفیت مزخرف و اشغالش از سر و پاش داره میریزه! به خدا مفتش هم گرانه. الودگیها و دردسر بعدی ان سوهان روح خریدارش خواهد بود.
1397/10/21
سلام و خسته نباشید . باید بگم که کیفیت از سر و روی این ماشین میباره و نشانه تایید این صحبت مایع روغنی شکلی است که در زیر خودرو چرخ عقب سمت راست به خوبی در فیلم مشهود است که احتمالا یا روغن ترمز هست یا روغن واسگازین دفرانسیل عقب . ولی خوب در هر صورت اصلا مهم نیست چون با وجود این نشتی ها باز هم این خودرو توان حرکتی بالایی داره و قطعا 5 ستاره مرگ آفرینی را از موسسه عزراییل ان کپ کسب خواهد نمود . موفق باشید
1398/11/27
ببخشیدا!!!
شما اصلا سوار این ماشین شده اید تا حالا
ما از بدترین جاده ها گذشتیم با این ماشین
کجا این ماشین عمل کرد خوبی نداشته
ما اون سال به نمایشگاه رفته بودیم
الان تویتا هایلوکس که قیمتش فضایی چی میگین
درسته که مثل تویتا های دیگهاپشن زیادی نداره
اما حد اقل وقتی معرفیش می کنین درست معرفیش کنین لطفا