موضوعات داغ

طرح فروش متنوع جک S3 اتوماتیک ویژه بهمن ماه + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور ویژه نیمه اول بهمن ماه 97، شرایط فروش "جک S3" با قیمت قطعی را در مدل اتوماتیک و همچنین در قالب سه طرح فروش "نقدی"، "اقساطی" و "پیش فروش" اعلام کرده است که زمان ثبت نام آن در نیمه اول بهمن ماه و از تاریخ 1 بهمن ماه لغایت 15 بهمن ماه سال جاری خواهد بود.
در شرایط فروش کرمان موتور ویژه بهمن ماه 97، برای کراس اوور "جک S3" قیمت قطعی 161 میلیون تومانی اعلام شده است و موعد تحویل آن 1 ماه پس از ثبت نام خواهد بود که این موعد تحویل برای شرایط فروش اقساطی هم در نظر گرفته شده است که با انتخاب هریک از سه پیش پرداخت تعیین شده از سوی کرمان موتور با شرایط بازپرداخت بسیار متنوع که جزییات آن در جدول زیر آمده است، موعد تحویل آن تغییری نخواهد کرد. هرچند باتوجه به جدول دوم می‌توانید از شرایط فروش جک S3 اتوماتیک در قالب طرح "پیش فروش" هم اطلاعات کسب کنید.

شرایط فروش نقد و اقساط جک S3 اتوماتیک

شرایط فروش نقد و اقساط جک S3 اتوماتیک



شرایط پیش فروش جک S3 اتوماتیک

شرایط پیش فروش جک S3 اتوماتیک


در ادامه هم بد نیست بدانید که خودروی جک S3 دارای ابعاد و اندازه کوچک‌تر از خودروی جک S5 است که براساس اطلاعات منتشر شده، دارای طول کلی 4325 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1660 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2560 میلی متر است که از این ابعاد و اندازه، حداقل وزن خالص 1250 کیلوگرم بدست آمده است.
برای تامین انرژی حرکتی این ماشین 1.25 تنی هم شرکت سازنده از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری استفاده کرده است که استانداردهای آلایندگی یورو 5 را پاس کرده و قادر به تولید 107 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 و همچنین توانایی تولید 155 نیوتن متر گشتاور را خواهد داشت که در عمل باعث شده حداکثر سرعت این خودروی کراس اوور جذاب شهری به چیزی معادل 175 کیلومتر بر ساعت برسد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/30
160 میلیون واسه این ناقص الخلقه ؟! پارسال رفتم نمایندگی 69 تومن التماس میکرد تازه شرایط قسطی هم داشت ، با اینکه پول داشتم حیفم اومد پول به این بد ترکیب بدم
1397/11/2
خخخخخ دقیقا همین طوره ، اگه همون ۷۰ میلیون هم بکنن تازه میزارم برا انتخاب دهمم بعدشم منصرف میشم از خریدش 😅😅😅😅
1397/11/5
کاش به التماسها و خواهش تمناهای مکرر فروشنده که پاشنه در خونتونو از جا درآورده بود، گوش کرده بودی چون الان اگر 100 میلیون داشته باشی، برای تندر و ساندرو که از عجایب طراحی هستند باید التماس کنی و بری جلوی وزارت صنعت گلوتو نوازش کنی. اگر سیصد میلیون داشته باشی هم باید بری برای نیسان جوک و سانگ یانگ کایرون و رنو داستر خواهش و تمنا کنی و اگر همای سعادت بشینه بر دو شانه ات، التماسات رو باید برای خرید فیات مولتیپلا نثار کنی!
همه سلیقتون رو هم یک جا خرج نکنید. اطرافیانتون ذوق مرگ میشن!
1397/11/5
اسمش را باش جک .معلومه که تعطیله.اگه تمام ایران هم بگه این خوبه باز هم پول بابتش نمیدم.
1397/11/6
دوستان فعلا دارندمیفروشند.مردم هم میخرند...