موضوعات داغ

پیش فروش پیکاپ ریچ ویژه دهه فجر + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا، شرایط پیش فروش نقدی خودروی پیکاپ ریچ را اعلام کردو این شرایط صرفا به صورت اینترنتی برقرار بوده و از روز سه شنبه شانزدهم بهمن ماه، در دسترس متقاضیان است. این شرایط فروش به صورت دو مرحله ای برقرار خواهد بود. در این شرایط، مشتریان نیاز دارند تا پیش پرداختی 50 میلیون تومانی را به حساب شرکت واریز کرده و در مرحله دوم، پس از انتخاب نمایندگی، مبلغ 25 میلیون تومان دیگر را باید به حساب شرکت واریز نمایند. سود مشارکت 18 درصدی و سود انصراف 15 درصدی از دیگر قوانین این شرایط پیش فروش هستند. زمان ارسال دعوت نامه ها، از هفته چهارم اردیبهشت 98 یا از هفته چهارم خرداد 98 خواهد بود.

جدول پیش فروش پیکاپ ریچ ویژه دهه فجر

جدول پیش فروش پیکاپ ریچ ویژه دهه فجر

نکات مهم این شرایط پیش فروش به شرح زیر است:
شرایط مذکور دارای امکان خرید انصرافی می باشد.
قیمت خودرو در زمان ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد.
زمان انتخاب نمایندگی ، یک هفته پس از اتمام ثبت نام می باشد.
پیکاپ ریچ نسخه چینی شده نیسان پیکاپ یا همان نیسان فرانتیر در نسل اول است که مدتی در خطوط تولید پارس خودرو حضور داشت و اکنون با نسخه چینی که موتور قوی تری نیز دارد، جایگزین شده است. این خودرو پس از اعمال تحریم های خودروسازی در سال 90 و 91، با نسخه ژاپنی جایگزین شد. با این وجود، به دلیل بازاریابی ضعیف پارس خودرو و دوام خوب پیکاپ های ژاپنی در بازار دست دوم، پیکاپ ریچ با استقبال چندانی در بازار مواجه نشد. اکنون نیز نسل جدید پیکاپ ریچ توسط سایپا در نمایشگاه های خودرو معرفی شده و در آینده نزدیک، باید منتظر عرضه این خودرو باشیم تا شاید بتواند نسبت به نسل اول خود، درخشش بهتری در بازار داشته باشد. هم اکنون قیمت این خودرو توسط پارس خودرو 147 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده و در بازار آزاد نیز پیکاپ ریچ در محدوده 147 الی 149 میلیون تومان داد و ستد می شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/16
عزیزم این خودرو الان حدود یک ساله که در زامیاد تولید میشه و از پارس خودرو به زامیاد انتقال پیدا کرده، 6 ماه با آرم پارس خودرو تولید شود (تاپایان تعهدات پارس خودرو ) و الان با آرم زامیاد تولید میشه
1397/11/24
این ریچ مدل 98 فیس لیفت شده یا همون قدیمیه ؟
1398/12/25
تو الان تو این متن دیدی که نوشت باشه فیست لیفت