موضوعات داغ

معرفی نسخه خاص تویوتا لندکروزر؛ آخرین به روز رسانی موفق ترین SUV ژاپنی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بیش از 60 سال از حضور لندکروزر در سبد محصولات تویوتا می گذرد و اگر بخواهیم دقیق تر باشیم تقریبا 70 سال از معرفی مدل اولیه ی BJ در سال 1951 گذشته است. این خودرو سپس تبدیل به محبوب ترین آفرودر جهان یعنی لندکروزر شد که امروزه از آن به عنوان قابل اعتمادترین خودروی همه جا روی تویوتا یاد می شود.
برای پاسداشت این سالهای پر افتخار، تویوتا تصمیم گرفته تا نسخه ای خاص از لندکروزر 2020 را با نام Heritage Edition را در نمایشگاه خودروی شیکاگو رونمایی کند.

تویوتا لندکروزر Heritage Edition

تویوتا لندکروزر Heritage Edition

تفاوت های مدل Heritage Edition با لندکروزر های عادی در رینگ های 18 اینچی BBS، تزیینات کاملا مشکی رنگ، حاشیه های کرومی مشکی رنگ دور چراغ ها و جلوپنجره و پوشش مشکی آینه ها است. اگر به مدل Heritage Edition دقت کنید متوجه خواهید شد که رکاب جانبی در این مدل حذف شده تا ارتفاع خودرو کمی پایین تر بیاید.

تویوتا لندکروزر Heritage Edition

تویوتا لندکروزر Heritage Edition

داخل اتاق لندکروزر Heritage Edition نیز استفاده از رنگ مشکی به شکل گسترده ای دیده می شود. تودوزی چرمی هم مشکی رنگ بوده و دوخت های آن به رنگ برنزی هستند. کف دوش مخصوص ضد آب برای کابین و صندوق عقب نیز از دیگر امکانات استاندارد این مدل هستند. تویوتا مدل Heritage Edition لندکروزر را تنها به صورت پنج نفره تولید می کند و اگر سه ردیف صندلی بخواهید ناچارا باید مدل عادی این خودرو را بخرید.

تویوتا لندکروزر Heritage Edition

تویوتا لندکروزر Heritage Edition

در بخش فنی نیز‌ Heritage Edition تفاوتی با مدل های دیگر ندارد و از یک موتور V8 با حجم 5.7 لیتر در آن استفاده شده که می تواند 381 اسب بخار قدرت تولید کند. گیربکس نیز از نوع 8 دنده ی اتوماتیک بوده و نیروی موتور را به هر دو محور منتقل می کند.
تویوتا فعلا قیمت مدل Heritage Edition را اعلام نکرده ولی قرار است تنها 1200 دستگاه از آن تولید شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/23
لطفا فیلم بررسی هایما s7 توربو را تهیه‌ کنید
1397/11/23
اینقد این تویوتا لنکروز ماشین باابهت و خوشگلیه که هرچقدر نگاش میکنم سیر نمیشم. ایکاش واردات خودرو آزاد بود و مثل بقیه کشورا خودرو بخریم و انتخاب کنیم
1397/11/24
از نظر طراحی عقبش همچنان بد فرمه انگار کمده، جلوش خیلی بهتر شده.