موضوعات داغ

آمریکایی دوبل؛ معرفی نسخه ویژه فورد F-150 با چاشنی هارلی دیویدسون

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نمایشگاه خودروی شیکاگو شاهد رونمایی از مدل جدید فورد F-150 هارلی دیویدسون 2019 است. این خودرو البته یک محصول رسمی از سوی فورد نبوده و توسط شرکت جانبی به نام توسکانی موتور معرفی شده است و قرار است با قیمت 97 هزار دلار برای مدل مشکی رنگ و 98 هزار دلار برای مدل خاکستری رنگ به بازار وارد شود.
تغییرات ظاهری که در این خودرو وجود دارند شامل سیستم تعلیق تقویت شده BDS با ارتفاع بیشتر، کمک فنرهای فاکس، رینگ های اینچی با طرحی مانند رینگ هارلی دیویدسون Fatboy و لاستیک های بزرگ اینچی هستند.

فورد F-150 هارلی دیویدسون

فورد F-150 هارلی دیویدسون

یکی سیستم اگزوز اسپرت نیز روی این مدل نصب شده که از برند فلومستر بوده و دارای خروجی های آلومینیومی به رنگ نارنجی است.

فورد F-150 هارلی دیویدسون

فورد F-150 هارلی دیویدسون

سازنده ی این خودرو برای اسپرت کردن ظاهر آن یک ورودی هوا از نوع رم روی کاپوت تعبیه شده که ظاهر خودرو را همانند مدل راپتور می کند.
تغییرات ظاهری دیگر را می توان در جلوپنجره ی بزرگ لانه زنبوری، لایت بار LED روی سپر جلو و گلگیرهای پهن تر عنوان کرد. یک پوشش مخصوص نیز برای قسمت بار این وانت طراحی شده است.

فورد F-150 هارلی دیویدسون

فورد F-150 هارلی دیویدسون

در جای جای بدنه ی این خودرو از تزئینات نارنجی رنگ و نشان هارلی دیویدسون استفاده شده است و داخل اتاق هم تودوزی چرم مشکی با دوخت نارنجی استفاده شده است. برند موتورسیکلت هارلی نیز در قسمت های مختلف کابین دیده می شود و حتی در پشت آمپرها، رو دری ها و کفپوش نیز استفاده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد