موضوعات داغ

همکاری شرکت‌های خودروساز با وزارت دفاع برای تولید قطعه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
رضا رحمانی وزیر صمت درباره واردات قطعات خودرو اظهار داشت: در حال حاضر شرکت‌هایی مانند ایران‌خودرو و سایپا نمایشگاه‌هایی برای قطعات خودرو برگزار کرده‌اند و ما نیز به خودروسازان تاکید کرده‌ایم که باید انقلاب ساخت قطعه در شکل بگیرد و ما خود قطعات خودرو را در داخل تولید کنیم. همچنین قطعه‌سازان هر محصولی که از خارج وارد می شود، باید بروند آن محصول را ببینند که اگر توان تولید آن را داشتیم، اقدام به تولید در داخل کنیم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: وزارت صمت نیز از تولید قطعات خودرو در داخل حمایت کامل خواهد کرد و از تمامی خودروسازان چه دولتی و چه خصوصی خواسته‌ایم که از ساخت قطعات در داخل حمایت کنند. وی در ادامه افزود: هر کسی که در این راه به ما کمک کند استقبال می‌کنیم، زیرا در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی بسر می‌بریم و از مرم نیز می‌خواهیم برای حفظ تولید و حفظ بازار ما را حمایت کنند تا در این کار موفق باشیم.
وزیر صمت درباره تولید قطعات خودرو توسط وزارت دفاع بیان دشت: وزارت دفاع توانسته است برخی از قطعات را طراحی کند و به ما اعلام کرده‌اند که شرکت‌هایی را سراغ دارند که توان تولید در داخل را دارند. البته برخی از شرکت‌های خودروساز در حال حاضر نیز با وزارت دفاع در ارتباط هستند. حال اگر بتواند در اشل تجاری تولید کند بسیار موثر خواهد بود. همچنین اگر کالایی امکان تولید در داخل را داشته باشد حتما آن را در داخل تولید می‌کنیم زیرا اینکار اصلی و مهم را از اولویت‌های کاری خود می‌دانیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد