موضوعات داغ

نگاهی به شرایط حواله ها و قیمت هن تنگ X7 در بازار + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
هن تنگ X7 یک محصول جدید چینی است و توسط عظیم خودرو به بازار کشورمان عرضه می شود. این خودرو یک کراس اوور سایز متوسط چینی است و وارد رقابت با خودروهایی همچون چری تیگو 7 و کوپا T210 در حال حاضر می شود. اخیرا یک سری ده تایی از این خودروها به مشتریان تحویل داده شده است و بهای نهایی آن برای مشتریان عظیم خودرو، 299 میلیون تومان عنوان شده است.

هن تنگ X7

هن تنگ X7

این خودرو به همراه دیگر خودرو هن تنگ یعنی هن تنگ X5 ، دو کراس اوور چینی این شرکت هستند که در صورت موفقیت در بازار، می توان انتظار داشت خودروهایی دیگر از این برند نیز وارد بازار شوند. هن تنگ X7 مجهز به پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با قدرت 190 اسب بخار و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک است. مشابه بسیاری دیگر از کراس اوورهای چینی این رده، هن تنگ X7 دیفرانسیل جلوست. از امکانات این کراس اوور نسبتا لوکس می توان به مواردی همچون دوربین 360 درجه، شش کیسه هوا، سیستم های ایمنی و پایداری الکترونیکی، تریم داخلی چرم، کنترل آب و هوای دو منطقه ای، نمایشگر لمسی و هد آپ دیسپلی اشاره کرد.

هن تنگ X7

هن تنگ X7

مطابق انتظار همیشگی، قیمت این خودرو در بازار توسط دلالان افزایش شدیدی داشته و ارقامی در بین 340 الی 380 میلیون تومان و گاهی بیشتر از این مقدار برای خرید این خودرو مطالبه می شود. پیش بینی می شود طی هفته های آتی با کاهش هیجان ناشی از ورود یک خودرو جدید و تعدد این خودرو در بازار، قیمت این محصول در بازار کاهش یابد. در حال حاضر پلاک برخی خودروهای تحویل شده صادر نشده و ظرف 15 روز آینده، مالکان قادر به دریافت پلاک برای خودروهای خود خواهند بود. حواله های این خودرو نیز با قیمتی در حدود 100 الی 200 میلیون تومان تبادل می شوند. در جدول زیر نگاهی به قیمت حواله های این خودرو در بازار خواهیم انداخت.

جدول قیمت حواله هن تنگ X7

جدول قیمت حواله هن تنگ X7


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد