موضوعات داغ

معرفی سانگ یانگ کوراندو 2019 در کره، طوفان شرقی در راه ژنو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از شاسی بلندهای جمع و جور و پر فروش بازار، که شهرت خوبی در بازار کشورمان دارد، سانگ یانگ کوراندو است. اخیرا این شرکت کره ای، تصاویر مربوط به نسخه 2019 این خودرو را منتشر کرده و به نوعی برای حضور در نمایشگاه خودرو ژنو، که چندی دیگر برگزار می شود، اعلام آمادگی کرده است.
سانگ یانگ کوراندو 2019 ، نسل چهارم از این شاسی بلند جمع و جور کره ای محسوب می شود. نسل جدید محصولات سانگ یانگ، دستخوش تغییراتی در ظاهر خارجی شده اند و مشابهت ها بین این خودرو و سانگ یانگ رکستون G4 غیر قابل انکار است. نسل جدید کوراندو عضلانی تر و خشن تر شده و شاهد تغییرات محسوسی در طراحی چراغ ها و سپر بوده است. گفته می شود که خودروهای جدید سانگ یانگ، از مدل مفهومی e-SUV برای طراحی الهام می گیرند، اما سطح الگوبرداری از این مدل مفهومی چندان جلب توجه نمی کند.

سانگ یانگ کوراندو 2019

سانگ یانگ کوراندو 2019

زبان طراحی جدیدی که برای توسعه داشبورد و کابین سانگ یانگ کوراندو 2019 استفاده شده، Blaze Cockpit نام دارد و تمرکز آن بر روی دیجیتالی کردن کابین است. صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته شده برای این خودرو، 10.25 اینچی بوده و نشانگرهای پشت آمپر نیز دیجیتالی و 9 اینچی هستند. این طرح جدید باعث شده تا تعداد دکمه های فیزیکی کابین به شدت کاهش یابد و اکثر تنظیمات به صفحه نمایش انتقال یابد.

سانگ یانگ کوراندو 2019

سانگ یانگ کوراندو 2019

SUV ها به شدت بر کارایی متمرکز هستند و از این نظر نیز نسل جدید کوراندو با حجم صندوق عقب 551 لیتر، یکی از بهترین ها در نوع خودش محسوب می شود. مشخصا این حجم صندوق با خواباندن صندلی های عقب، افزایش خواهد یافت. در صورت تمایل مشتری، سانگ یانگ کوراندو می تواند به درب صندوق الکتریکی نیز مجهز شود. پیشرانه اصلی که سانگ یانگ کوراندو 2019 با آن عرضه خواهد شد، پیشرانه 1.6 لیتری توربودیزل است که با قدرت 114 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتون متر، ارقام متوسطی را نشان می دهد. این پیشرانه، دقیقا همان موتوری است که بر روی سانگ یانگ تیوولی نصب شده است.

نسل جدید کوراندو

نسل جدید کوراندو

همان گونه که انتظار داریم، سانگ یانگ این خودرو را به سطح مناسبی از تجهیزات ایمنی مجهز کرده که عبارتند از: کروز کنترل انطباقی، ترمز اضطراری، سیستم مراقبت از هوشیاری راننده و سیستم هشدار برخورد از جلو. اطلاعات و مشخصات بیشتر، به خصوص در زمینه قوای فنی، در نمایشگاه خودرو ژنو اعلام خواهند شد.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/1
با سلام و درود

ضمن احترام به نظر دوستان؛ کوراندو زیبا و با وقار شده و واقعأ قابل تحسینه خصوصأ داخل کابین آن.
لطفأ به داخل کابین توجه کنید

واقعأ سانگ یانگ داره خوب کار میکنه و خودروهای با دوام و جوندار و با آپشن های قابل توجه تولید میکنه.
1397/12/3
کوراندو حرف نداره ..... عالییییی . طراحی 2019 هم متفاوت و خاص .