موضوعات داغ

حمایت وزیر صنعت از ورود سپاه و وزارت دفاع به صنعت خودروسازی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در تشریح ‌آخرین وضعیت بازار خودرو اعلام کرد که از حضور وزارت دفاع و ‌سپاه در صنعت خودروسازی حمایت می‌کنیم. صنعت خودروسازی کشور در چند ماه گذشته با مشکلات فراوانی همراه بوده است و در همین راستا با کاهش تولید خودرو مواجه شدیم، اما خوشبختانه اکنون این موانع تاحدودی رفع شده و مشکلی درتولید اتومبیل نخواهیم داشت.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصرخودرو، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که شرکت‌های خودروساز داخلی تعهداتی از قبل داشته اند و حالا شروع به تحویل آنان به مشتریان کرده و در حال انجام تعدات خود هستند، هرچند شاید تاخیری در تحویل صورت گیرد، اما طبق برنامه پیش می رویم. بخشی از تولیدات خودروسازی‌ها روانه بازار می‌‌شود و التهابات اخیر در بازار خودرو به دلیل هجوم مردم به سمت بازار این صنعت بوده است.
علاوه بر این، رحمانی در خصوص ورود سپاه و وزارت دفاع به صنعت خودروسازی با حمایت قطعی خود اعلام کرد که شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا برای تولید قطعات خودروهای وارد شده خارجی به کشور نمایشگاه برپا کرده‌اند و در حال حاضر خوشبختانه بخش قابل توجهی از قطعات وارداتی صنعت خودروسازی در داخل تولید می‌شود و باعث شده تا آمار تولید قطعات پرتیراژ به 80 درصد داخلی سازی برسد. هرچند هر ارگان، نهاد و بخش خصوصی توانایی تولید قطعات را در داخل کشور داشته باشد، وزارت صنعت کاملا حامی تولید کنندگان خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/4
تو این همه کشورهای سازنده خودرو تو دنیا فقط تو ایران اتفاق میفته که یه نهاد نظامی بیاد خودروساز بشه...!!
مطمئن باشید این کارتون هم نتیجه نمیده مثل کارهای قبلی تون شکست میخوره تنها راه درست شدن وضعیت بازار خودرو واردات خودروهای دست دوم با تعرفه پایین...)))
1397/12/4
به خود خدا قسم که این مرد در حد مدیریت یه دبستان ابتدائی هم نیست.
1397/12/5
خوبه به جای پرایدوانت میتونیم شاهد پرایدتانک باشیم!