موضوعات داغ

مشخصات متفاوت نسخه چینی هیوندای سانتافه 2019

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل جدید هیوندای سانتافه ، در نمایشگاه گوانگژو 2018 به بازار چین معرفی شد و محصولی است که در بسیاری از کشورها عرضه می شود، اما در نسخه 2019 آن، هیوندای تصمیم گرفته تا با ایجاد تغییرات و بروزرسانی برخی ویژگی ها، این خودرو را برای مشتریان چینی جذاب تر جلوه دهد.
کمترین تغییرات ظاهری هیوندای سانتافه 2019 را در نمای جلویی شاهد هستیم که تنها شامل یک سپر جدید می شود. جلوپنجره مشبک و چراغ های باریک و تیز، بر اساس اصول طراحی محصولات جدید هیوندای، همچنان در این خودرو حضور دارند. در سوی مقابل، بیشترین سهم تغییرات به نمای عقب اختصاص یافته است.
نخستین تغییر مربوط به استفاده از خروجی های اگزوز دوبل مستطیلی شکل می شود که نمایی شبیه به محصول خبرساز کیا، یعنی کیا استینگر دارند. درب صندوق و شیشه عقب کاملا مورد بازنگری قرار گرفته اند و چراغ های عقب نمایی تیز و منظم دارند و از قسمت زیرین به یکدیگر متصل شده اند. فاصله بین دو محور خودرو اندکی بزرگتر از نسخه قبلی است و مشتری می تواند برای خودروی خود، تریم کرومی را انتخاب کند.
هیوندای سانتافه 2019

هیوندای سانتافه 2019

هیوندای سعی داشته در توسعه کابین بزرگ این شاسی بلند، از تکنولوژی های پیشرفته استفاده کند و به همین منظور دکمه های کنترلی کنسول را به صورت آبشاری، همانند محصولات مرسدس بنز طراحی نموده است. به جای دسته دنده، چندین دکمه قرار گرفته که از دیگر محصولات هیوندای و کیا به عاریت گرفته شده و برای رانندگان آماتور، گزینه بهتری محسوب می شود. فاصله بین دو محور سانتافه حدود 16 سانتی متر به طور کلی افزایش داشته و از این نظر کاملا مناسب برای نشستن هفت سرنشین است.
شعبه هیوندای چین همچنین حسگر اثر انگشت را برای این محصول در نظر گرفته است. این فناوری به مالک اجازه می دهد هنگام ورود و خروج خودرو، این کار را بدون استفاده از کلید انجام دهد. همچنین تنظیمات صندلی و آینه می تواند توسط اثر انگشت او، به پروفایل راننده انتقال یابد. هیوندای سانتافه 2019 همچنین به سیستم Baidu Duer AI مجهز شده که قابلیت پشتیبانی از سیستم تشخیص صدا و شارژر بی سیم را دارد. همچنین هیوندای سانتافه 2019 اولین خودرویی در چین خواهد بود که از سنسورهای اولترا سونیک برای تشخیص حرکات کودکان در عقب خودرو استفاده می کند، چرا که گاهی اوقات دوربین های دنده عقب نمی توانند کودکان را نمایش دهند و این سیستم به افزایش ایمنی خودرو کمک شایانی می کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/8
فعلا بریم توی صف پراید ۶۰ میلیونی و بعدش هم افتخار کنیم که در برابر دشمن فرضی مقاومت میکنیم :(