موضوعات داغ

نگاهی به مشخصات و ویژگی های گران ترین نسخه تویوتا کرولا جدید 2020

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل دوازدهم تویوتا کرولا در حال حاضر در بازار حضور دارد و اگر به سایت تویوتا سر بزنید متوجه خواهید شد که گران ترین نسخه ی کرولای جدید 32 هزار و 530 دلار قیمت دارد که کمی بالا به نظر می رسد. بالاترین تیپ کرولا بدون آپشن ها 28 هزار دلار است و با آپشن ها به بیش از 32 هزار دلار می رسد.
قیمت پایه‌ی کرولای 2020 در آمریکا 20 هزار دلار است. مدل پایه ی این خودرو به سیستم های ایمنی مثل سیستم هشدار پیشگیری از تصادف، ترمز خودکار اضطراری، رادار بین خطوط، هشدار خروج از خط و چراغ های هوشمند مجهز شده است. تیپ پایه‌ی کرولا به نمایشگر 7 اینچی مجهز است اما تیپ های بالاتر نمایشگر 8 اینچی دارند.

تویوتا کرولا

تویوتا کرولا

مدل پایه، تیپ L نام دارد و یک مدل بالاتر XSE است که 25 هزار دلار قیمت دارد. این مدل و مدل SE هر دو به موتور 2 لیتری 169 اسب بخاری با گشتاور 205 نیوتون متر مجهز هستند. سایر مدل ها به موتور 1.8 لیتری 139 اسب بخاری با گشتاور 171 نیوتون متر مجهز هستند. تنها تیپی که به صورت هیبریدی عرضه می شود نیز LE نام دارد. قدرت موتور هیبریدی این مدل 121 اسب بخار است.

تویوتا کرولا

تویوتا کرولا

مدل XSE که در 7 رنگ قابل خرید است که هیچ یک به جز بنفش دارای قیمت اضافی نیستند. پکیج XLE در این مدل به قیمت 2165 دلار عرضه می شود که شامل چراغ های روشنایی در روز LED، سیستم صوتی قوی تر، سانروف، تریم کرومی روی بدنه و دور شیشه ها و چراغ های هوشمند مجهز است.

تویوتا کرولا

تویوتا کرولا

تویوتا 2 آپشن را نیز در کرولا عرضه می کند که در نمایندگی و به درخواست مشتری روی خودرو نصب می شوند. برخی از این آپشن ها شامل قفل چرخ ضد سرقت، کفپوش ضد آب و روکش محافظ بدنه هستند.

تویوتا کرولا

تویوتا کرولا

امکان سفارش مانیفولد هوای TRD هم وجود دارد که تاثیر اندکی روی قدرت و گشتاور خودرو می گذارد. این آپشن به قیمت 425 دلار عرضه می شود. در نهایت نیز فیلتر روغن اسپرت TRD با قیمت 13 دلار و فیلتر هوای اسپرت TRD با قیمت 79 دلار موجود هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/23
اگر ما هم مثل بقیه کشوزهای منطقه این صنعت فکستنی مونتاژ لگن با قطعات چینی را نداشتم، از این نعمتها می تونستیم بهرمند شویم.