موضوعات داغ

اتحاد آلمان و چین؛ جتا به عنوان برند مشترک فولکس واگن و FAW معرفی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
محصولات فولکس واگن در چین بسیار پر فروش و پر طرفدار هستند. این خودروساز سال پیش توانست 3.1 میلیون خودرو را در این بازار به فروش برساند و این آمار، چین را تبدیل به بزرگ ترین بازار فولکس کرده است. فولکس واگن به جز این، پر فروش ترین خودرو در بازار چین نیز به شمار می رود و به همین دلیل بازار این کشور اهمیت ویژه ای برای این کمپانی دارد فولکس قصد دارد محصولات ویژه ای را برای این بازار تولید کند.
با وجود تب روز به گسترش کراس اوورها در جهان اما پر فروش ترین مدل فولکس واگن در چین مدل سدان جتا است.
نسل MK2 این خودرو از سال 2010 در چین تولید می شود. حالا فولکس واگن برنامه دارد تا جتا را به صورت یک برند مستقل تولید کند.

جتا

جتا

به گفته ی جورگن استکمن یکی از اعضای هیئت مدیره ی فولکس واگن: جتا در چین نقش بسیار مهمی برای این شرکت دارد و نقش آن همانند نقش بیتل در بازار اروپا است. حالا با جای پای محکمی که جتا در بازار چین برای خود باز کرده وقت آن رسیده تا تبدیل به یک برند مستقل شود. این اولین بار در تاریخ فولکس واگن است که یک مدل تبدیل به یک برند می شود.

جتا

جتا

اولین حضور فولکس واگن در بازار چین به سال 1985 بر می گردد. اولین مدل جتا در چین در کارخانه ای مشترک با FAW به تولید رسید و از سال 1991 وارد بازار شد. از آن زمان تا کنون جتا فیس لیفت ها و نسل های مختلفی را به خود دیده است که آخرین آنها در سال 2010 بوده. در حال حاضر گروه فاو در کنار سدان جتا دو شاسی بلند فولکس را نیز در چین مونتاژ می کند. فاو فولکس های تولیدی را در شبکه ای متشکل از بیش از 200 نمایندگی به فروش می رساند و برنامه دارد تا شو روم های دیجیتالی را نیز ایجاد کند. جتا به صورت برندی مستقل از اواخر امسال وارد بازار خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/12
باز الان یه عده کارشناس الکی میان میگن چینی اشغال