موضوعات داغ

غرش لذت بخش فورد شلبی موستانگ GT500 از فاصله نزدیک + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فورد موستانگ شلبی GT500 هنوز راه نسبتا طولانی تا عرضه به بازار دارد و در حال حاضر قابل خرید نیست، با این حال، فورد اجازه داده است که یک تیم فیلمبرداری از صدای غرش موتور این خودرو، ویدیویی را تهیه کنند. فورد برای مالکان موستانگ شلبی GT500 ، این امکان را در نظر گرفته که بتوانند صدای خروجی از اگزوز را در چهار سطح آرام، نرمال، اسپرت و مسابقه ای تنظیم کنند که میزان خروجی صدای موتور در این وضعیت ها از پایین به بالا تغییر خواهد کرد.
در این ویدیو، صدای موتور از حالت عادی شروع می شود و سپس تنظیمات به حالت اسپرت تغییر می کند. تغییر محسوسی بین این دو سطح دیده نمی شود، با این حال، در حالت اسپرت هوای خروجی از موتور با فشار بیشتری به سمت اگزوز می رود. این وضعیت در حالت مسابقه ای چندین برابر می شود و استفاده از آن، برای جاده قانونی نخواهد بود. در ادامه ویدیو، راننده شیشه های خودرو را پایین می دهد تا به صدای خروجی از اگزوز، از درون موستانگ شلبی گوش فرا دهد. در ابتدا تنظیمات در حالت ساکت یا آرام قرار دارد. سپس حالت های مختلف به تدریج انتخاب می شود تا تفاوت میان صدای خروجی احساس شود.
فورد موستانگ شلبی GT500 به عنوان آخرین شلبی عرضه شده، ماه پیش از سوی فورد معرفی شد، اما هنوز اطلاعات کامل آن در دسترس رسانه های قرار نگرفته است. حدس زده می شود که فورد از یک پیشرانه V8 به حجم 5.2 لیتر و به قدرت بیش از 700 اسب بخار در این خودرو استفاده کرده است. هدف فورد از ارایه موستانگ شلبی GT500 ، به چالش کشیدن دوج چلنجر هلکت و شورولت کامارو ZL1 در درگ 400 متر یا یک چهارم مایل است. انتظار می رود این خودرو در پاییز سال 2019 به بازار عرضه شود.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد