موضوعات داغ

معرفی نسخه Iron Man از هیوندای کونا؛ راهکار کره ای ها برای جذب مشتریان هالیوودی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای نسخه‌ ی جدید از کراس اوور کوچک کونا را رونمایی کرده است که نسخه ای تولید محدود بوده و با نام Kona Iron Man Edition وارد بازار می شود. این مدل با قیمت 39 هزار دلار استرالیا وارد بازار این کشور خواهد شد و بر اساس فول ترین نسخه ی کونا ساخته شده است.
تجهیزات اصلی استاندارد کونا Iron Man شامل رنگ بدنه ی خاکستری ویژه با خطوط و بخش های قرمز رنگ، رینگ های جدید 18 اینچی با نام Iron Grip، تزیینات قرمز رنگ در جلو و نوشته ی Marvel روی کاپوت هستند.

هیوندای کونا

هیوندای کونا

در داخل کابین این خودرو نیز تودوزی خاکستری با دوخت قرمز استفاده شده که با نمای بیرونی خودرو همخوانی دارد. روی پشت سری ها نیز نشان کمپانی Stark Industries به چشم می خورد. دیگر مشخصه های کابین شامل نمایشگر 8 اینچی با نویگیشن، اپل کارپلی و اندروید اتو، تم جدید برای پشت آمپرها، سیستم هداپ دیسپلی، امضای تونی استارک (شخصیت فیلم Iron Man) روی داشبورد و گرافیک ویژه روی فرمان و دسته دنده هستند.

هیوندای کونا

هیوندای کونا

در خصوص امکانات این نسخه ی ویژه می توان به چراغ های LED جلو و عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه خودکار، ترمز خودکار اضطراری، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار خودروی پشت سری، رادار بین خطوط، چراغ های هوشمند و سیستم هشدار سطح هوشیاری راننده اشاره کرد.

هیوندای کونا

هیوندای کونا

بخش فنی این خودرو بر عکس ظاهر خشن و جذاب آن شاید خیلی جذابین نداشته باشد چون هیوندای از یک موتور 1.6 لیتری توربو به قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتون متر استفاده کرده است که نیروی آن نیز از طریق یک گیربکس 7 دنده دوبل کلاچ به هر چهارچرخ منتقل می شود.
هیوندای کونا Iron Man تنها به تعداد محدود 400 دستگاه به تولید خواهد رسید و مخصوص خریدارانی طراحی شده که هم به دنبال یک خودروی خاص هستند و هم توانایی های حرکتی خوب را در کنار یک ظاهر خاص و جذاب می خواهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد