موضوعات داغ

آخرین همایش هاوال سواران در سال 97 برگزار شد + تصاویر

عکس مطلب اول
در روزهای پایانی سال به سر می بریم و تا وارد شدن به سال 98، کمتر از دو هفته باقی مانده است. در همین مدت کوتاه، کلوپ هاوال در ایران، اقدام به برگزاری آخرین گردهمایی هاوال سواران در پارک پردیسان تهران کرد. این گردهمایی امروز جمعه هفدهم اسفند از ساعت ده صبح آغاز شد.
همایش هاوال سواران

همایش هاوال سواران

محصولات متعددی از هاوال در ایران حضور دارند که مشهورترین و شناخته شده ترین آنها، هاوال H2 است که ابتدا توسط عظیم خودرو به صورت وارداتی به بازار عرضه شد، اما پس از حضوری ناموفق با این شرکت، در دوره ای دیگر توسط گروه بهمن به صورت مونتاژی مجددا به بازار بازگشت. با این حال، روند تولید این خودرو در گروه بهمن چندان موفق آمیز پیش نمی رود و به واسطه اعمال مجدد تحریم های خودروسازی، تولید هاوال H2 در آینده ای نزدیک متوقف خواهد شد. هاوال H2 در بازار ایران، رقیبی برای دو کراس اوور چینی شناخته شده، یعنی چری تیگو 5 و جک S5 به شمار می رود و از نظر قیمتی، با بی وای دی S6 نیز رقابت می کند.
همایش هاوال سواران

همایش هاوال سواران

دیگر محصولات هاوال در ایران، هاوال H6 ، هاوال H8 و هاوال H9 هستند که اکثرا توسط گروه بهمن و در نسخه های انگشت شماری وارد ایران شده اند، هر چند نسخه های 2016 که توسط عظیم خودرو وارد شدند، همچنان در بازار حضور دارند. هاوال H6 خودرویی بزرگ تر و در یک سگمنت بالاتر از هاوال H2 قرار دارد و در برنامه های بهمن موتور برای عرضه به بازار ایران قرار داشت، اما به دلیل مشکلات پیش آمده از داخل و خارج کشور برای واردات خودرو، این پروژه متوقف شد. هاوال H8 تنها در نسخه های مربوط به چندسال پیش و توسط عظیم خودرو به کشور وارد شده و پس از آن دیگر در بازار دیده نشد. هاوال H9 در دو نسخه و توسط عظیم خودرو و بهمن موتور به صورت کاملا محدود وارد بازار شده و به نظر می رسد این خودرو نیز آینده ای در ایران نداشته باشد. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/18
میاین دور هم جمع میشین که چی بشه!
1397/12/18
اين ماشين با اين قيمت ارزنده نيست فقط اسم شاسي بلند رو يدک ميکشه ...اتاق کوچيک ...صندق عقب در حد ماشين هاج بک.تک ديفرانسيل ..برند چيني.....ادم اگر بيشتر تحقيق کنه به جاي اين سوزوکي کار کرده بگيره خيلي بهتره
1397/12/18
براتون متاسفم که معلوم نیست چرا ولی هایما s7 t رو با اینهمه آپشن و قویترین موتور تو رنجش به حاب نمیارین🙁