موضوعات داغ

خودروسازانی که قطعه ندارند چرا اقدام به پیش‌فروش می‌کنند؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره طرح های فروش خودروسازان اظهار داشت: بهتر است ایران‌خودرو و سایپا تعهدات قبلی خود را انجام دهند و بعد اقدام به طرح‌های فروش جدید کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: این دو خودروساز درحالی اقدام به طرح فروش فوری کرده‌اند که از موعد تحویل ثبت‌نام‌های قبلی چندین ماه گذشته است و مشتریان هنوز خودروهای خود را دریافت نکرده‌اند. منصوری در ادامه افزود: این دو خودروساز در حالی اقدام به فروش فوری محصولات خود کردند که بارها اعلام کرده‌اند برای تولید قطعه ندارند. حال سئوالی که مطرح می‌شود این است که اگر قطعه برای تولید نیست پس چرا اقدام به پیش‌فروش و فروش فوری خودرو می‌کنند؟ یا اگر قطعه یا خودرو دارید پس چرا به بهانه نبود قطعه خودروهای ثبت‌نامی را تحویل نمی‌دهند؟
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان بیان داشت: شکایت‌های زیادی از خودروسازان بابت تاخیر در تحویل و کیفیت پایین خودروها صورت گرفته و این شکایات در حال افزایش است. در صورتی که تخلفی از خودروسازان سر زده، دستگاه‌های مربوطه مانند سازمان بازرسی و قوه قضاییه باید به این تخلفات رسیدگی کنند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/23
شما که سواد و توانایی ندارید چرا شدید به اصطلاح نماینده مردم.
من نمیدونم واقعا مردم به اینها رای دادن!!!
1397/12/24
به نظر من عامل بسیاری از گرفتاریهای حال ملت نمایندگان عوام فریب و نان به نرخ روز خور مجلسند.