موضوعات داغ

هاوال H6 بالاتر از فولکس واگن تیگوان و هیوندای توسان؛ فهرست پرفروش ترین های بازار چین

عکس مطلب اول
آمار فروش خودروهای شاسی بلند در کشور چین برای ماه فوریه سال 2019 نشان از کاهش فروش 18.3 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته دارد و در مجموع 536 هزار و 938 دستگاه خودروی شاسی بلند مختلف به مشتریان چینی عرضه شده است. اما در این بین چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می کند، پرفروش ترین برندهای شاسی بلند در کشور چین خواهد بود که برخی از آنان مهمان بازار کشور خودمان نیز هستند.
باتوجه به جزییات انجمن خودروهای مسافری چین تحت عنوان CPCA، شاسی بلند هاوال H6 به عنوان پرفروش ترین خودروی شاسی بلند کشور چین در ماه فوریه معرفی شده است و موفق شده در این مدت 1 ماهه، فروش فوق العاده 25 هزار و 728 دستگاهی داشته باشد و با اختلاف زیاد در جایگاه نخست قرار گیرد.
دومین خودروی شاسی بلند پرفروش کشور چین مهمانی از کشور آلمان خواهد بود، یعنی شاسی بلند فولکس واگن تیگوان که موفق شده در ماه فوریه امسال آمار فروش 16 هزار و 277 دستگاه به نام خود ثبت کند. با عبور از دو برند چینی در جایگاه سوم و چهار، بار دیگر به یک خودروی نام آشنا خواهیم رسید و آن هم خودروی "هیوندای ix35" خواهد بود که در مجموع تعداد فروش 12 هزار و 178 دستگاهی را به نام خود ثبت کرده است و از همه مهم‌تر، خودروی چانگان CS35 خواهد بود که در جلب توجه مشتریان چینی موفق بوده و با تعداد فروش 10 هزار و 353 دستگاه در ماه فوریه 2019، خود را به عنوان یکی از 10 خودروی شاسی بلند پرفروش کشور چین معرفی کرده است.

پرفروش ترین شاسی بلند چین در ماه فوریه

پرفروش ترین شاسی بلند چین در ماه فوریه

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/22
تعجبی نداره چیزی که ارزون تره فروشش هم بالاتره این که دلیل نشد !!! توی همین ایران هم امار فروش پراید نمودارها رو پاره کرده
1397/12/22
طراحی و اپشن و کیفیتش در حد خیلی خوبیه
ولی حیف که بهمن موتور گند زده و اگه بیاد و پشتوانش بهمن باشه ریالی ارزش نداره
1397/12/22
هاوال جز با کیفیت ترین خودرو های چینه. چینی ها از تولید ملی حمایت میکنند اما در چه صورت؟ در صورتی که به شدت پیشرفت کردن و کیفیتی تقریبا نزدیک و چه بسا برابر با خیلی از خودرو های حداقل کره ای. و بازم در صورتی که قیمت خودرو های خارجی با کمترین تعرفه حساب میشه در دسترس همگانه. حالا مقایسه بکنید با بازار انحصاری ایران که تابوت های چهارچرخ دو شرکت مافیا با قیمت بسیار گزاف و کیفیتی در حد گاری رو مجبوریم بخریم. با تعرفه گمرکی 100 درصد و کلی عوارض و مالیات دیگه با این نرخ ارز! در آخر جالب اینه که با این قیمتا دیگه تابوت های ملی هم نمیتونیم بخریم. #آنچنان_رونق_اقتصادی :)