موضوعات داغ

کمپین امداد نوروزی کرمان موتور در راه جاده های کشور

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به اطلاعیه شرکت کرمان موتور، طرح امداد نوروزی این شرکت فعال در حوزه خودرو از 27 اسفندماه جاری آغاز و تا 17 فروردین سال 98 در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
به نقل از پرشین خودرو، در طرح امداد نوروزی مذکور کرمان موتور در بیش از 100 پایگاه در سرتاسر کشور امدادگرانی را مستقر خواهد کرد که کمک رسان مردم در ایام تعطیلات نوروز باشند.
بنا به آمار های منتشر شده از سوی مرکز کرمان موتور، این شرکت در هر ماه حدودا 4 هزار تماس تلفنی داشته که 35 درصد از تماس ها در محل امدادخواه انجام می شود و 30 درصد نیز با مشاوره و راهنمایی تلفنی کارشناسان کرمان موتور رفع می شود.
لازم به ذکر است که به تازگی خودروهای توسان و آی 20 هیوندای نیز به ناوگان سرویس در محل هیوندای افزوده شده است تا دغدغه مشتریان این برند در تهران بر طرف شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست کشیک های نمایندگی ها و پایگاه های امدادی کرمان موتور می توانند به آدرس اینترنتی www.bamkhodro.com مراجعه کنند.
ارائه مشاوره های فنی در خصوص آپشن محصولات شرکت کرمان موتور، عملکرد نمایشگرهای خودرو، جزئیات سرویس های ادواری خودرو، پاسخگویی به سوالات متداول بخشی از اقدامات کرمان موتور در حوزه امداد خودرو است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد