موضوعات داغ

نخستین گردهمایی تویوتا لندکروزر سری 200 برگزار شد + تصاویر

عکس مطلب اول
روز چهارشنبه 22 اسفندماه، نخستین گردهمایی تویوتا لندکروزر سری 200 در کشور توسط مجموعه رهیاب اسپرت، که سالهاست در زمینه اسپرت، تیونینگ و آپشن فعالیت دارد، برگزار شد. در این مراسم حدود بیست دستگاه تویوتا لندکروزر سری 200 حضور داشتند و شرکت رهیاب اسپرت، از جدیدترین پکیج تیونینگ خود برای این خودرو، موسوم به King Of Rahyab رونمایی کرد. همچنین در این مراسم دو دستگاه تویوتا لندکروزر به عنوان زیباترین خودرو و مجهزترین خودرو،در فضایی رقابتی با آرای عمومی انتخاب شدند. زیباترین لندکروزر سری 200 حاصل کار مجموعه رهیاب اسپرت و ارتقا آن به مدل 2018 و مجهز ترین نسخه، حاصل کار مجموعه ای دیگر بود.
گردهمایی تویوتا لندکروزر سری 200

گردهمایی تویوتا لندکروزر سری 200

این پکیج که شامل چند کیت می شود، ظاهری جذاب به لندکروزر سری 200 می بخشد و باعث می شود تا ظاهر این خودرو، به مشابه نمونه فیس لیفت 2019 شود. این پکیج شامل کیت بدنه سری بلک و کیت والد برای نمای خارجی، و تریم داخلی جدید به همراه دوخت جدید صندلی ها، نورپردازی تخصصی و طراحی جدید کابین می شود. این خودرو مجهز به 64 آپشن جدید بوده و حاصل سه ماه کار تخصصی تیم مجموعه رهیاب اسپرت بوده است.
همانطور که می دانید، لکسوس LX570 به عنوان نسخه لوکس تویوتا لندکروزر شناخته می شود و شاهد افزوده شدن امکانات و تجهیزات لکسوس به تویوتا هستیم. از جمله این امکانات و آپشن ها می توان به آینه های تاشو برقی، صندلی های جلو مجهز به گرمکن و سردکن که متعلق به لکسوس LX570 هستند، دوربین 360 درجه به همراه رادار و سیستم محاسبه فاصله، درب صندوق برقی، نور پردازی داخلی به همراه سقف کهکشانی، وکیوم درها، گرمکن صندلی های عقب، ردیاب و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.
گردهمایی تویوتا لندکروزر سری 200

گردهمایی تویوتا لندکروزر سری 200

در مورد مجموعه رهیاب اسپرت، لازم است بدانید این شرکت فعالیت خود را از سال 1388 در زمینه بروز رسانی نمای کابین خودروها آغاز کرد و پس از مدتی، به حوزه ایجاد تغییرات ظاهری در بدنه نیز مشغول شد. با توجه به ممنوعیت واردات بسیاری از خودروهای محبوب بازار، نظیر تویوتا لندکروزر ، رهیاب اسپرت در این مدت مشغول تیونینگ و بروز رسانی ظاهری خودروهای قدیمی تر، به مدل های 2018 و 2019 بوده است. مدیر عامل شرکت رهیاب اسپرت، معتقد است متخصصان داخلی توانایی بالایی در امر تیونینگ خودروها دارند و با وجود شرایط سخت ورود قطعات و افزایش قیمت ها، ما این قابلیت را داریم که در نمایشگاه های بین المللی، قدرت خود را به رخ رقیبان بکشیم.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/25
همایش بی دردها.......
1397/12/25
حالا دستاورد این گردهمایی های نمیدونم تویوتا سواران یا هیوندای سواران یا ... چه چیز با ارزشیه که شما خبرشو درج میکنید؟
یه کم واسه سایتتون ارزش قائل باشید.
1397/12/25
ما مثل همین کار فیس 2017 + فیس والد + تودوزی و نمای داخلی به 2018 رو تو کمتر از یک ماه انجام دادیم! سه ماهههههههه!! چخبره!
1397/12/25
جالب میشه اگه اس کلاس های کشورم به فیس لیفت جدیدشون تغییر بدن.بنظرم امکانش هست
1397/12/25
مبارکشان باشد ما درون قلب کسی نیستیم بفهمیم درد دارد یا نه . بی درد بودن ربطی به ماشین لوکس سوار شدن ندارد.
1397/12/26
واقعا همینطوره کاری به اونایی که پول یا مفت خوردن و با پول ملت لندکروز خریدن کار ندارم اونا که سگ به حالشون ولی میشناسم افرادی رو که باصفر شروع کردن تلاش کردن و عرق ریختن و هنوز هم تلاش میکنن با پول حلال لندکروز هم زیر پاشونه . بهتره همه رو به یک دید نبینیم همه پولدارا که حق من و تو رو نخوردن یاآقا زاده نیستن
1397/12/26
یه مشت تازه به دوران رسیده که با پول نفت آدم شدن.
والا پدر من با بیست سال جون کندن تونست یه ال 90 اتومات بخره!!!!!!!!!!!
1397/12/26
و به نظرم زیباترین لندکروزر اون لنکدوزر مشکی با رینگ های LX570 و چراغ بلک هستش توی عکس یکی مونده به آخر
نمیگم با کیت والد قشنگ نمیشه اتفاقا خیلی زیباس ولی بدون کیت سنگین تر و با وقار تره
البته که من نه پولشو دارم و نه به من ربطی صاحب ماشینا مهمن که هر دفعه که از ماشین پیاده میشن از ظاهر ماشینشون لذت ببرن :)
1397/12/26
دقیقا
1397/12/26
آن شنیدستی که روزی زیرکی با ابلهی گفت کین والی شهر ما گدایی بی‌حیاست
گفت چون باشد گدا آن کز کلاهش تکمه‌ای صد چو ما را روزها بل سالها برگ و نواست
گفتش ای مسکین غلط اینک از اینجا کرده‌ای آن همه برگ و نوا دانی که آنجا از کجاست
در و مروارید طوقش اشک اطفال منست لعل و یاقوت ستامش خون ایتام شماست
او که تا آب سبو پیوسته از ما خواسته است گر بجویی تا به مغز استخوانش زان ماست