موضوعات داغ

تاخت و تاز چینی ها در پیست های اروپایی؛ معرفی MG 6 ایکس پاور TCR

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
برند ام جی چندسالی می شود که تحت مدیریت سایک موتور احیا شده و در حال عرضه محصولات مختلفی به بازار است که رقیب خوش قیمتی برای خودروهای کره ای به شمار می روند. یکی از این محصولات، ام جی 6 است که نسل پیشین آن حضور نسبتا موفقی در ایران داشت و پروژه حضور نسل جدید آن، به واسطه بازگشت تحریم های خودروسازی و مشکلات دیگر، به کلی ناکام ماند.
حال کمپانی ام جی از نسخه خاص مسابقات این خودرو رونمایی کرده است که ام جی 6 ایکس پاور TCR نام داشته و برای حضور در مسابقات جام جهانی تورینگ یا WTCR آماده می شود. هنوز مشخص نیست که آیا ام جی امسال به این مسابقات خواهد پیوست یا از سال آینده فعالیت خودش را آغاز می کند، اما حضور ام جی در این مسابقات قطعی به نظر می رسد.
ام جی 6 ایکس پاور TCR

ام جی 6 ایکس پاور TCR

قدرت این خودرو از یک موتور توربوشارژر دو لیتری فراهم می شود که قادر به تولید 320 اسب بخار قدرت و 460 نیوتون متر گشتاور است. انتقال قدرت این خودرو نیز با استفاده از یک جعبه دنده شش سرعته X-Trac که به صورت sequential یا ترتیبی عمل می کند، انجام می شود.
صفر تا صد ام جی 6 ایکس پاور TCR تنها چهار ثانیه به طول می انجامد و کمک فنرهای خودرو، در جلو و عقب قابل تنظیم هستند. علاوه بر آن، استرس بارها، آنتی رولها و حتی ارتفاع گیربکس از سطح زمین نیز قابل تنظیم است. بال پشتی خودرو نیز علاوه بر آنکه به بهبود چسبندگی و آیرودینامیک خودرو کمک می کند، موجب زیبایی ام جی 6 ایکس پاور نیز شده است. رنگ آمیزی این خودرو نیز توسط موسسه British Racing Green انجام شده که شفاف تر از رنگ نسخه های عادی است و علاوه بر آن، رنگ استفاده شده وزن کمتری دارد و خودرو سبک تر است. بسیاری از بریتانیایی ها خوشحال هستند که ام جی به عنوان یک برند انگلیسی، به مسابقات باز می گردد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد