موضوعات داغ

بررسی میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷

عکس مطلب اول
نام‌هایی مانند: ۴vr، رالی آر، اولوشن ما را به یاد ماشین‌های پربازده قدیمی از شرکت میتسوبیشی می‌اندازد. با تحقیقات بخش آمریکایی این شرکت و با تجهیزات جدید، شکی باقی نمانده است که مدل لنسر ۲۰۱۷ سریع‌ترین این خودروها است. در سال ۲۰۰۷ در نمایشگاه خودرو دیترویت میتسوبیشی با معرفی نسل فعال لنسر نقش کلیدی ایفا کرد. بعضی از قول‌های خود عمل کرده بود مانند استیشن اسپورت بک و برخی دیگر مثل ارائه موتور دیزلی عمل نکرد.
در نمای خارجی، نمای جلوی خودرو میتسوبیشی لنسر جدی، خشن و ظاهری کاملاً اسپرت دارد. چراغ های به کار رفته زنون هستند و ارتفاع آن‌ها به صورت خودکار تنظیم می‌شود و همچنین سیستم afs (در هنگام پیچیدن حرکت گردشی دارند و دید بهتری را به راننده منتقل کنند) دارد. نمای عقب خودرو خیلی ساده است؛ در بازاری که به چهره خودرو بسیار اهمیت داده می‌شود این ظاهر قدیمی است. در نمای داخلی این خودرو مانند نمای بیرونی آن شاهد ظاهر قدیمی هستیم. نمایشگر ۶.۱ اینچی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، بلوتوث و usb تغییراتی هستند که برای جدید کردن خودرو استفاده شده است. صندلی عقب خودروی میتسوبیشی لنسر، برای بزرگسالان هم راحت است.
میتسوبیشی لنسر در سال ۲۰۱۶ فیس لیفت انجام داد، در سال ۲۰۱۷ دوربین دنده عقب نمایشگر و سیستم صوتی جدید آپشن استاندارد شده‌اند. از آپشن‌های این خودرو می‌توان به: رینگ‌های دو رنگ و جدید ۱۸ اینچی، سیستم صوتی راگ فورد فاز گیت با ۹ اسپیکر، سانروف، ترمز abs، صندلی برقی با روکش چرمی، تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک، پنجره‌های برقی جلو و عقب خودرو، آینه تاشونده برقی با گرمکن، چراغ‌های ال ای دی، ۷ کیسه هوا، کنسول وسط با درب روکش چرمی، دستگیره‌های خارجی هم رنگ با بدنه، دستگیره‌های داخلی با پوشش کروم، باز کن در عقب و در باک، کروز کنترل و دستگیره سقفی جمع شونده چهار تکه اشاره کرد.
مدل پایه این خودرو که es نام دارد و دیفرانسیل جلو است قدرت خود را از موتور ۲ لیتری و گیربکس ۵ دنده دستی می‌گیرد؛ در حالی که تیپ بالای لنسر یعنی sel مجهز به موتور ۲.۴ لیتر گیربکس اتوماتیک سی وی تی و انتقال قدرت دو دیفرانسیل است. اسامی جی تی، رالی آر و evolution از دور خارج شده اند. مدل فول آپشن با سیستم صوتی فازگیت و سانروف با قیمت کمی بیشتر معامله می‌شود. سیستم کنترل ۴ چرخ محرک میتسوبیشی با سه حالت رانندگی: حالت کم مصرف دیفرانسیل جلو، حالت اتو و حالت قفل دو دیفرانسیل که تقریباً ۷۰ درصد قدرت خودرو را به دو چرخ عقب منتقل می‌کند. لنسر ۴ سیلندر در مدت بیش از یک دهه‌ی گذشته با دایملر کرایسلر و هیوندای جدال داشته و هنوز هم سرزنده است. این موتور ۱۳۸ اسب بخار نیرو و ۲۲۶ نیوتون بر متر مربع گشتاور تولید می‌کند. گیربکس سی وی تی این خودرو هوشمند، ساکت و پر بازده هست، تعلیق مستقل و ۴ چرخ محرک آن تنظیم اسپرت دارد تا حس مسابقه‌ای القا کند، تایرهای دانلوپ پربازده آن به خوبی با زمین چسبندگی دارد، فرمان خودرو سیستم کمکی الکتریکی دارد و حسی کاملاً طبیعی منتقل می‌کند. مصرف سوخت این خودرو در شهر ۱۰.۲ لیتر و در اتوبان ۷.۸ لیتر است.
این خودرو همچنین ظاهر اسپرت جذاب دارد؛ اما کمی لنسر امسال بیشتر توجه خود را به شاسی بلندها اختصاص داده است. به دلیل ظاهر قدیمی‌تر این خودرو زیاد مورد استقبال قرار نگرفته است اما حقیقت این است که لنسر جایگزین خوبی برای سایر خودروهای سواری، با فرمان تیز، موتور پرشتاب و تعلیق اسپرت است ولی اگر فقط کمی بیشتر به آن توجه شود انتخاب جدی خواهد بود.
با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می رود برای خرید و فروش خودرو میتسوبیشی لنسر به آگهی‌های بخش خرید و فروش خودرو مراجعه کنید.


منبع : ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد