موضوعات داغ

فولکس پاسات، پر فروش ترین سدان جهان شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
فولکس واگن نسل جدید پاسات را وارد بازار آمریکا کرده است و مدل بهینه سازی شده ی این خودرو نیز در اروپا عرضه می شود. امسال برای پاسات سال خوبی است به طوری که سی میلیون امین دستگاه از این خودرو از خط تولید فولکس واگن در Emden خارج شده حالا این خودرو پس از گلف دومین خودروی پر فروش فولکس واگن است و حتی از بیتل نیز فروش بیشتری دارد.

فولکس پاسات

فولکس پاسات

فروش پاسات به حدی بالا رفته که حالا فولکس واگن این خودرو را مهمترین اتومبیل خانوادگی سایز متوسط در جهان می داند. سی میلیون امین دستگاه پاسات از تیپ GTE با موتور پلاگین هیبریدی و به رنگ نقره ای بود. این خودرو تحویل مشتری نشده است و قرار است به عنوان خودرویی رسانه ای و برای امور تست مورد استفاده کمپانی قرار بگیرد.

فولکس پاسات

فولکس پاسات

به گفته ی رالف برندستاتر از مدیران فولکس واگن، پاسات یکی از مهمترین مدل های فولکس واگن و موفق ترین آنهاست. ما در 46 سال گذشته بیش از ۳۰ میلیون دستگاه از این خودرو را تولید کرده ایم و حالا این خودرو در اول لیست پر فروش ترین سدان های سایز متوسط قرار دارد.

فولکس پاسات

فولکس پاسات

تولید فولکس واگن پاسات در 10 خط تولید در نقاط مختلف جهان انجام می شود و حالا به عنوان معیار سنجشی در کلاس خود شناخته می شود.
اولین فولکس پاسات در سال 1973 از خط تولید خارج شد و توانست فولکس واگن را وارد عرصه ی جدیدی کند. مدل اولیه ی پاسات دیفرانسیل عقب بود و از یک موتور 1600 سی سی هوا خنک در عقب استفاده می کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/20
پاسات توی ایران بهترین گزینه حساب میشه.(به علت نبود اکورد و کمری) ولی قیمتش خیلی بیخودی زیاده.